تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۴۳۰۴۶۴
ملی پوش ووشو کشورمان گفت: امیدوارم موفقیت های ووشو با حضور امیر صدیقی تداوم داشته باشد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعرفان آهنگریان در گفت و گو با خبرنگار  در خصوص انتخاب امیر صدیقی رئیس جدید فدراسیون ووشو اظهار داشت: امیر صدیقی بعنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد، وی در تمامی مراحلی که فدراسیون ووشو توسط علی نژاد اداره می شد در کنار وی حضور داشت. صدیقی تجربه بین‌المللی خوبی دارد و توانست اعتماد اعضای مجمع و رای دهندگان را جلب کند.
وی ادامه داد: صدیقی نیروی جوانی هستند و این موضوع را به فال نیک می گیریم و مثل  13 پیش که مهدی علی نژاد به فدراسیون ووشو آمدند و امیدوارم موفقیت های ووشو با حضور امیر صدیقی تداوم داشته باشد.
قهرمان ووشو جهان در خصوص درخواست به عنوان یک قهرمان و رای دهنده حاضر در مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو، تاکید کرد: تنها خواسته ای که از رئیس جدید فدراسیون ووشو دارم جز اهداف ذکر شده امیر صدیقی است. در سالهای گذشته ریل‌گذاری توسط علی نژاد بنا گذاشته شد و از همین رو فدراسیون ووشو به قله های موفقیت رسیده است. باید از این پس نیز ووشو در همین ریل گذاری حرکت کند و مثل گذشته  و به کار گروهی اهمیت داده شود.
آهنگریان افزود: این موفقیت ها را که ووشو به دست آورده است با مدیریت خوب فدراسیون، کادر فنی کاربلد، کادر تدارک و پزشکی در کنار ورزشکاران  مهیا می شود که در نهایت  پرچم کشورمان در مسابقات بین المللی به اهتزاز درمی‌آید و این یک کار تیمی بوده و ان شالله با حضور رئیس جدید حفظ شود. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴