دستورالعمل و راهنمای برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه جامع علمی کاربردی، از سوی معاون آموزشی این دانشگاه به رؤسا و سرپرستان واحدهای استانی ابلاغ شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دستورالعمل و راهنمای برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه جامع علمی کاربردی، از سوی  مختار جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی به رؤسا و سرپرستان واحدهای استانی این دانشگاه ابلاغ شد.
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دستورالعمل در خصوص تفویض اختیار نحوه برگزاری امتحانات برای دروس نظری و بخش نظری دروس نظری – عملی نسبت به شرایط شهر و مرکز هر استان و نظر به شیوع مجدد ویروس کرونا در برخی از مناطق کشور است.
وی بیان کرد: رعایت حداقل واحدهای انتخابی دانشجویان، مرخصی و سنوات تحصیلی، پوشش کامل سرفصل دروس، اولویت برگزاری حضوری امتحانات، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، الزام تهیه و استفاده از تجهیزات فردی برای کارکنان و مراقبان، شرایط برگزاری محل آزمون از جمله موارد قید شده در این دستورالعمل است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴