تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۳۰۴۴۷
در پی اصلاح قانون رسیدگی به تخلفات اداری و قانون جزایی تاجیکستان، استفاده از ماسک برای مقابله با کرونا در این کشور اجباری شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ  در پی امضای اصلاحیه قانون رسیدگی به تخلفات اداری و قانون جزایی تاجیکستان از سوی «امامعلی رحمان» رئیس جمهور این کشور، استفاده از ماسک برای مقابله با کرونا در تاجیکستان اجباری شد.
هدف از اصلاحیه قوانین فوق جلوگیری از شیوع کووید-19 عنوان شده و برای اتباعی که پروتکل‌‌های بهداشتی در زمینه کرونا را نقض می‌کنند، مجازات پیش‌بینی شده است.
بر این اساس افرادی که بدون ماسک در اماکن عمومی حضور پیدا می‌کنند از 116 (11.6 دلار) تا 290 سامانی (29 دلار) جریمه خواهند شد.  
همچنین برای انتشار اطلاعات نادرست و غیر واقعی از طریق رسانه‌ها در مورد همه گیری کرونا به میزان 580 سامانی برای اشخاص حقیقی (حدود 58 دلار) و 11.6 هزار سامانی (1160 دلار) برای اشخاص حقوقی جریمه در نظر گرفته شده است.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت تاجیکستان، تاکنون در این کشور 6108 مورد ابتلا به کرونا ثبت رسیده که 4762 نفر بهبود یافته و 52 نفر نیز جان باختند.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲