کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وضعیت قرمز بابل در میزان ابتلا به کرونا/ تعطیل شدن همه مراسم‌ها

15 تير 1399 ساعت 11:40

فرماندار بابل وضعیت این شهرستان را در حالی میزان ابتلا به کرونا را قرمز اعلام کرد و دستور برگزار نشدن جلسه‌ و مراسمی را از فردا داده که خودش سخنران جلسه‌ای تجلیل از 21 شهردار شهر امیرکلا در ادوار مختلف بوده است.


به گزارش بلاغ به نقل ازقربانعلی ولی‌زاده در جلسه تجلیل از ۲۱ شهردار شهر امیرکلا در سالن شهید سردار سلیمانی با تبریک میلاد امام رضا(ع) و تبریک ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری‌ها، اظهار کرد: ابتکار و اقدام ارزشمند شهردار و شورای شهر امیرکلا در برگزاری مراسم تجلیل از شهرداران ادوار مختلف امیرکلا قابل تقدیر است و حضور ما در این مراسم یعنی در کنار مدیران شهری در برنامه ریزی عمرانی هستیم و از شهرداران خود حمایت می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه زمانی شهرداران می‌توانند ادعای خدمت کنند که در جذب سرمایه گذاران و مشارکت مردمی موفق باشند، افزود: ایجاد باور و اعتماد عمومی شهروندان بسیار با اهمیت است زیرا سبب مشارکت مردم در توسعه شهری شده و در کنار شهردار می‌مانند.
فرماندار ویژه بابل تصریح کرد: وظیفه شهرداری تنها انجام پروژه‌های عمرانی و زیربنایی نیست بلکه باید به فکر آب و نان و آرامش فکری و روانی مردم باشد، باید توجه به مسائل اجتماعی و اقتصادی به‌خصوص فرهنگی اولویت جدی شهرداران باشد.
ولی‌زاده پرهیز از نظرات شخصی و بغض سیاسی و اجتماعی را عامل پیشرفت شهرداران برشمرد و خاطرنشان کرد: قانونگذار، با هدف توجه به خرد جمعی شورا اسلامی را تشکیل داد اما به آن توجه نشد.
فرماندار بابل از کاهش منابع درآمدی شهرداری‌ها خبر داد و یادآور شد: شهرداران باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند و از سرمایه‌گذاران بخش خصوص بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به اینکه مردم با انتخاب خود انتظار دریافت خدمات دارند، گفت: باید به ارتقا فرهنگ عمومی و ایجاد نشاط عمومی توجه شود، امروز مردم حال خوشی ندارند باید فعال‌تر و کوشاتر عمل کنند.  
فرماندار بابل گفت: ویروس کرونا شوخی نیست باید جدی بگیریم ۱۲۴ بیمار بستری و ۳۷ نفر در آی سی یو بستری هستند، وضعیت بابل قرمز شده چون رعایت نمی‌کنیم لذا از فردا هیچ جلسه‌ای برگزار نمی‌شود و همه مراسم‌ها تعطیل است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 430398

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/430398/وضعیت-قرمز-بابل-میزان-ابتلا-کرونا-تعطیل-شدن-همه-مراسم-ها

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com