تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۴۳۰۳۷۸
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: مسابقات درصورتی برگزار می شود که اول سلامت و ایمنی شرکت کنندگان تضمین شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدابراهیم امامی در خصوص تقویم جدید اتحادیه جهانی اظهار داشت: اتحادیه جهانی کشتی یک طرح عملیاتی را در رابطه با رقابت های باقی مانده به صورت مشروط اعلام کرده  است. این مسابقات درصورتی برگزار می شود که اول سلامت و ایمنی شرکت کنندگان تضمین شود. جوانب این طرح توسط کمیسیون پزشکی اتحادیه جهانی و سازمان بهداشت جهانی و بخش پزشکی IOC در حال بررسی است.
وی ادامه داد: مهم ترین شرطی که در برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده، این است که 8 تیم از 10 تیم سال قبل و 70 درصد شرکت کنندگان سال 2019 در آن حضور داشته باشند. قرار است دو ماه قبل از هر مسابقه، مجددا وضعیت برگزاری مسابقات را مورد بررسی قرار دهند و در صورتی که همه معیارها فراهم بود، مسابقه برگزار شود. آن وقت اتحادیه جهانی دستور برگزاری رقابت ها را خواهد داد. 
امامی که در برنامه دایره طلایی گفت و گو می‌کرد، در خصوص برنامه های مسابقات بین المللی تاکید کرد: در برنامه اعلام شده، ابتدا و بعد مسابقات جوانان جهان در صربستان برگزار می‌شود.
وی در خصوص اینکه آیا پیکارهای بزرگسالان جهان برگزار می شود یا نه، گفت: بعد از جوانان جهان در 22 آذر ماه در همان کشور صربستان قرار است به انجام برسد. احتمالا مسابقات نیز در 10 وزن برگزار می شود. همچنان نیز قرار است در جلسه بعدی اتحادیه جهانی که مرداد ماه به انجام می رسد، شرایط تازه کرونا در نظر گرفته خواهد شد و سپس در مورد برگزاری رقابت‌ها تصمیم گیری کرده و به فدراسیون ها اعلام می‌کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما