تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۴۳۰۳۵۹
مربی باشگاه بارسلونا در خصوص خبر جدایی احتمالی مسی از این تیم واکنش نشان داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ طرفداران بارسلونا پس از اینکه خبر جدایی احتمالی مسی منتشر شد بسیار ترسیدند و باشگاه را مقصر این امر دانستند.
اما مربی بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی مقابل ویارئال اصلا از این موضوع نگران نبود و اخبار را شایعه خواند.
کیکه ستین گفت:‌ من چیزی از او نشنیده‌ام و در خصوص شایعات حرفی نخواهم زد. او خوب به نظر می‌رسد و بقیه اخبار شایعات است که من نمی‌خواهم به آنها بپردازم.
وی ادامه داد: مسی به خوبی تمرین می‌کند و ما در خصوص چیزی که باید صحبت کنیم با هم صحبت می‌کنیم. او کاملا آگاه است از اینکه در لحظات بازی باید چه کاری انجام دهد و سنش نیز تاثیری رو عملکردش نگذاشته است.
در بازی بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید در حالی که بارسایی‌ها برای پیروزی به گل احتیاج داشتند اما مربی این باشگاه گریژمان را در دقیقه 89 وارد بازی کرد که واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.
ستین در خصوص این اتفاق گفت: گریژمان بازیکنی حرفه‌ای است و او می‌تواند شرایط کنونی را به خوبی درک کند. او بازیکنی بزرگ و برای باشگاه و تیم بسیار مهم است.
وی ادامه داد: اگر او بازی کند شما خواهید پرسید که چرا آنسو فاتی بازی نمی‌کند. همه که نمی‌توانند بازی کنند و من باید از بر اساس ملاک ‌هایم تصمیم بگیرم.
بارسلونا اکنون با امتیازهایی که مقابل سویا، سلتاویگو و اتلتیکومادرید از دست داد عملا قهرمانی را به رئال مادرید واگذار کرده است.
همین مسئله باعث شده تا عده‌ای شایعاتی مبنی بر برکناری کیکه ستین را دامن بزنند.
مربی بارسلونا در این خصوص اظهار داشت: من در گذشته نیز در این شرایط قرار داشتم. این شرایط مثل سیرکی است که باید تمرکزم را حفظ کنم. می‌دانم که صحبت‌هایی می‌شود ولی من روی کارم تمرکز دارم.
ستین در خصوص عملکرد «ریکی پوی» ستاره جوان بارسلونا نیز گفت:  همه ما سطح بالای او را دیدیم. او قدمی بزرگ برداشته و توانسته با تداوم در این دیدارها حضور پیدا کند. من به گفته‌ام که دست از تلاش برندارد و پیشرفتش را ادامه دهد. او از فرصتی که بدست آورده آگاه است.
بامداد دوشنبه بارسلونا میهمان ویارئال است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴