تاریخ انتشارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۴۳۰۳۰۰
تمرینات تیم خیبر از 19 خرداد ماه آغاز شده است تا برای شروع دوباره لیگ دو و 5 بازی باقی مانده تا پایان فصل به آمادگی کامل رسیده و بعد از چند سال به لیگ یک فوتبال ایران بازگردد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازولی الله خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در خرم‌آباد، اظهار داشت: پس از شیوع  بیماری کرونا در کشور و استان تمام فعالیت‌های تیم خیبر خرم‌آباد تعطیل شد.
وی با بیان اینکه تمرینات تیم خیبر خرم‌آباد بر اساس مصوبه هیئت دولت از 19 خردادماه آغاز شده است، افزود: بر اساس برنامه لیگ دو تمرینات تیم برای بازی‌های باقی مانده به شکل جدی‌تر پیگیری می‌شود.
 رئیس هیئت فوتبال لرستان بیان کرد: مسابقات لیگ دو در دو گروه برگزار می‌شود که از هر گروه یک تیم به صورت مستقیم و برنده بازی تیم‌های دوم گروه‌ها به مسابقات لیگ یک صعود می‌کنند.
خسروی با اشاره به اینکه تیم خیبر در رده دوم گروه خود قرار دارد، تصریح کرد: فاصله امتیازی با تیم اول سه امتیاز بوده و با توجه به بازی‌های پیش رو احتمال صعود مستقیم به لیگ یک زیاد است.
وی خاطرنشان کرد: در پنج بازی پیش روی در دو مسابقه میزبان هستیم و در سه مسابقه دیگر خیبر در خارج از خانه به مصاف حریفان می‌رود.
رئیس هیئت فوتیال لرستان گفت: از این پنج مسابقه چهار بازی در مقابل حریفانی است که امید چندانی به صعود ندارند و در نتیجه امیدواریم بتوانیم با صعود به لیگ یک شادی را به میان هم استانی‌های خود بیاوریم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما