تاریخ انتشارجمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۴۳۰۱۷۷
دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران گفت:با وجود شرایط به احتمال زیاد در شرایط پیک دوم کرونا هستیم، هرچند این احتمال هنوز قطعی نشده است.
۰
plusresetminus
احتمال آغاز پیک دوم کرونا در مازندران/ورود مسافران عامل شیوع کرونا
عباس زارع در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه  مازندران وضعیت خوبی بخاطر شیوع بیشتر کرونا ندارد، گفت: دو شهر امل و بهشهر در وضعیت قرمز هستند و شهرهای فریدونکنار، محمودآباد، نوشهر و قائم شهر در آستانه قرمز شدن هستند و احتمال اینکه در روزهای اینده قرمز اعلام شوند زیاد است.

وی با بیان اینکه شهرهای همجوار وضعیت قرمز نیز شرایط حساسی دارند، عنوان کرد: با وجود وضعیت قرمز برنامه های فرنگی، هنری، آموزشی، بازارهای روز هفتگی و.. تحت تاثیر قرار می گیرد  و در حدالامکان جلسات حضوری برگزار نشود و با ویدئو کنفرانس جلسات را برگزار کنند.

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران حضور مسافران را در شیوع کرونا صد درصد تاثیرگذار خواند و اظهار کرد: شیوع این روزها بخاطر تعطیلات دو هفته قبل و ورود مسافران است، در این شرایط از مسافرت های غیرضروری به مازندران خوداری کنید.

وی تنها راه برون رفت از این مشکل را رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و ابراز کرد: تا واکسن این بیماری کشف نشود، کرونا جزئی از زندگی ما محسوب خواهد بود، باید پرتکل های بهداشتی را رعایت کنیم، در شرایط ضروری بیرون بیایم، فاصله اجتماعی و فیزیک را رعایت کنیم و حتما از ماسک استفاده کنیم .

مدیرکل ارشاد مازندران تصریح کرد: تالارها باید از یک سوم ظرفیت خود استفاده کنند و در شهرهای وضعیت قرمز برای بسته شدن اماکن پر خطر باید شهرستان پیشنهاد را به استان دهد و در صورت موافقت اجرایی کنند.

وی ادامه داد: با وجود شرایط به احتمال زیاد در شرایط  پیک دوم کرونا هستیم، هرچند این احتمال هنوز قطعی نشده است.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴