کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش 5 برابری جرائم در سیاتل آمریکا

13 تير 1399 ساعت 18:20

آمار و ارقام شهردار شهر سیاتل آمریکا نشان می‌دهد که جرائم در این شهر بعد از تشکیل منطقه سازماندهی شده توسط معترضان، 5 برابر شده‌ است.


به گزارش بلاغ بر اساس آمار و ارقامی که «جِنی دورکان»، شهردار شهر سیاتل آمریکا منتشر کرده، این شهر به دلیل خشونت و نابسامانی به وجود آمده در منطقه تحت کنترل معترضان، شاهد افزایش ۵۲۵ درصدی جرائم بوده است. 
وبگاه شبکه خبری «راشا تودی» در حالی از افزایش جرائم گزارش‌شده در شهر سیاتل خبر داده که شهردار این شهر روز چهارشنبه هفته جاری با انتشار دستورالعملی از اداره پلیس سیاتل خواست، این منطقه را از معترضان تخلیه کند.
راشا تودی نوشته در دستورالعمل اجرایی دورکان عنوان شده که از زمان شکل‌گیری این منطقه در اوایل ژوئن که معترضان آن را خود مختار اعلام کرده اند، استعمال مواد مخدر و ارتکاب جرائم خشونت‌آمیز از جمله تجاوز، سرقت، تهاجم و باندبازی‌هایی صورت گرفته است.
به گزارش راشا تودی، این منطقه، در کمتر از یک ماه شاهد دو تیر‌اندازی مرگبار و افزایش جدی جرائم گزارش شده بوده است. 
بر اساس این گزارش دو نوجوان سیاه پوست ۱۶ و ۱۹ ساله در دو حادثه جداگانه به ضرب گلوله کشته‌ شده‌اند.
دورکان در دستورالعمل خود نوشته: «افزایش ۵۲۵ درصدی [جرائم]، ۲۲ حادثه دیگر، جرائم حضوری اشخاص در این منطقه، که شامل دو مورد قتل، شش دزدی و ۱۶ مورد تهاجم می‌شوند.»
شهردار سیاتل در این دستورالعمل همچنین نوشت شرایط در این منطقه بدتر شده است و به جایی رسیده که فعالیت‌ها در داخل و اطراف این منطقه سلامتی، زندگی و امنیت مردم را تهدید می‌کند. 
پلیس شهر سیاتل، روز چهارشنبه هفته جاری در پیامی توئیتری با انتشار این دستور‌العمل ضمن هشدار به معترضان نوشت مأموران پلیس شهر سیاتل صبح روز چهارشنبه برای اجرای دستور‌العمل دفتر شهردار مبنی بر تخلیه این منطقه، وارد جمعیت معترضان می‌شوند. 
صبح چهارشنبه، پلیس سیاتل ناحیه متعلق به خود را که توسط معترضان اشغال شده بود پس گرفت و دست کم ۳۱ نفر را دستگیر کرد. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 430172

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/430172/افزایش-5-برابری-جرائم-سیاتل-آمریکا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com