تاریخ انتشارجمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۳۰۱۴۳
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: 43 روز از آغاز طرح‌های دریای مازندران می‌گذرد و در این مدت تاکنون ناجیان غریق توانستند 221نفر را از مرگ و غرقی در دریا نجات دهند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازنقی کریمیان امروز درباره وضعیت طرح‌های دریا در گفت‌وگو با خبرنگار  از شهرستان ساری، اظهار کرد: 43 روز از آغاز طرح‌های دریای مازندران می‌گذرد و در این مدت تاکنون حدود یک‌هزار ناجی با استقرار در 375 نقطه حادثه‌خیز ساحل مازندران توانستند 221نفر را از مرگ و غرقی در دریا نجات دهند.
وی افزود: تلاش بر این است حتی یک غرقی هم نداشته باشیم ولی در این مدت شاهد کرگ تلخ پنج تن در دریای مازندران بودیم.
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: ناجیان غریق هر روز از ساعت 8 تا 20 در دریای مازندران حضور دارند که تاکید ما به مردم و مسافران این است در این ساعات وارد دریا شوند.
کریمیان تصریح کرد: معمولا پایان هفته شاهد حضور انبوه مسافران در طرح‌های دریا هستیم که تاکید ما بر این بوده باتوجه به اینکه دریای مازندران امروز و فردا مواج بوده وارد دریا نشوند.
وی در پایان گفت: حضور مردم در طرح‌های دریا باتوجه به شرایط کرونایی بدون رعایت و توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی است که ضرورت دارد به این مهم به‌صورت جدی توجه شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴