تاریخ انتشارجمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۳۰۱۳۹
مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا در مصاحبه‌ای در مورد افزایش آمار 24 ساعت گذشته مبتلایان ویروس کرونا در این کشور هشدار داد و آن را بی‌سابقه دانست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازدکتر «آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی فدرال آمریکا روز پنجشنبه، در مورد آمار بالای مبتلایان ویروس کرونا در آمریکا هشدار داد.
فائوچی در حالی در این باره اعلام هشدار کرده که آمار مبتلایان به ویروس کرونا برای اولین بار در آمریکا طی ۲۴ ساعت گذشته به بیش از ۵۰ هزار نفر رسیده است.
به نوشته وبگاه خبری «دیلی نیوز»، دکتر فائوچی در مصاحبه‌ای با شبکه «بی‌بی‌سی» صبح روز پنجشنبه به وقت آمریکا گفت چند روز گذشته برای آمریکا ناخوشایندترین روز‌ها بوده است.
وی در این مصاحبه گفت: «آنچه که ما در چند روز گذشته مشاهده کرده‌ایم افزایش ناگهانی مبتلایانی بوده که از بدترین [آمار] افزایش [مبتلایانی] که ما دیده‌ایم فراتر است. این خبر خوبی نیست.»  
دکتر فائوچی روز سه‌شنبه هفته جاری در یکی از کمیته‌های سنا ضمن اعلام این مطلب که ویروس کرونا هنوز در آمریکا تحت کنترل درنیامده، هشدار داد که احتمالاً تعداد آمار روزانه مبتلایان به این ویروس در آمریکا به ۱۰۰ هزار نفر برسد.
طبق آمار و ارقام جدید دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ ۷۲۲ نفر دیگر در ایالات متحده آمریکا، مجموع قربانیان ویروس کرونا در این کشور به ۱۲۸ هزار و ۴۴ نفر رسید.
این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در بازه زمانی مذکور، ۵۵ هزار و ۴۴ نفر دیگر از مردم آمریکا به جمع مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» افزوده شده‌اند تا شمار کلی مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به دو میلیون و ۶۸۴ هزار و ۴۱۶ نفر برسد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴