کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نتایج امتحانات دانشگاه خواجه‌ نصیرالدین طوسی اواخر مرداد اعلام می‌شود/نیمه شهریور ثبت‌نام نیمسال بعدی

13 تير 1399 ساعت 11:20

معاون آموزشی دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی با بیان اینکه نیمه شهریور ماه زمان ثبت‌نام ترم بعدی این دانشگاه است،‌ گفت: نتایج امتحانات نیمسال جاری برای مقطع کارشناسی اواسط مرداد و برای تحصیلات تکمیلی نیز اواخر مردادماه خواهد بود.


به گزارش بلاغ به نقل ازعلی اشرفی‌زاده معاون آموزشی دانشگاه خواجه‌ نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار  با بیان اینکه مرداد ماه نتایج امتحانات دانشگاه مشخص می‌شود گفت: دانشجویان در این دانشگاه در مقطع کارشناسی می‌‌توانند نمرات نهایی نیم‌سال جاری خود را در اواسط مرداد ماه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز می‌توانند نتایج امتحانات خود را در اواخر مرداد ماه در سایت دانشگاه مشاهده کنند.
* ثبت‌نام نیم‌سال بعدی دانشجویان تا نیمه شهریور ماه
وی افزود: دانشجویان برای ثبت‌نام در نیم‌سال بعدی می‌توانند تا نیمه شهریور ماه نسبت به ثبت‌نام نهایی خود در سایت این دانشگاه اقدام کنند. این در حالی است که ثبت‌نام برای دانشجویانی که نتایج نهایی خود را دریافت کرده‌اند بلامانع است.

*  نتایج امتحانات دانشجویان با نظر اساتید
اشرفی‌زاده تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تمهیدات دانشگاه برای دانشجویان نتایج امتحانات دانشجویان با نظر اساتید و در نظر گرفتن شرایط ویژه ماه آینده اعلام خواهد شد. پس از اعلام نتایج دانشجویان می‌توانند نسبت به اعتراض نمرات خود اقدام کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 430129

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/430129/نتایج-امتحانات-دانشگاه-خواجه-نصیرالدین-طوسی-اواخر-مرداد-اعلام-می-شود-نیمه-شهریور-ثبت-نام-نیمسال-بعدی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com