سرپرست دبیری فدراسیون والیبال گفت: حضور بانوان بین 3 تیم برتر آسیا رویا نیست و با تلاش می‌توان در سالهای آینده به این اهداف برسیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمیلاد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ، درباره برنامه‌های فدراسیون برای لیگ برتر والیبال بانوان، اظهار داشت: قطعا والیبال بانوان ظرفیت زیادی برای پیشرفت دارد البته منطقی است اسپانسرها به خاطر شرایط تبلیغاتی کمتر رغبت می‌کنند سرمایه‌گذاری داشته باشند.
وی افزود: سالهای گذشته فدراسیون اعلام کرد اگر تیمی از مردان در بخش زنان هم تیمداری کند از 8 درصد مالیات 3 درصد معاف می‌شود و تیم بانوان هم از مالیات معاف خواهد بود. کار دیگری که امسال توسط مشاور امور بانوان پیشنهاد شد سقف معافیت بازیکنان در عقد قرارداد بود. امسال ورزشکارانی که تا سقف 35 میلیون تومان قرارداد ببندند از مالیات معاف هستند.
سرپرست دبیری فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد بیشتر بازیکنان معاف شوند، عنوان کرد: بله 70-80 درصد رقم قرارداد بازیکنان به این مبلغ نمی‌رسد. در واقع این پیشنهاد برای این بود که کمکی به باشگاه‌ها و بازیکنان شود تا با انگیزه در لیگ شرکت کنند. 
تقوی با اشاره به نگاه ویژه فدراسیون به بخش بانوان، یادآور شد: با توجه به اینکه در بخش مردان با فاصله در رده نخست آسیا هستیم تلاش فدراسیون این است که در بخش زنان برنامه‌ریزی ویژه داشته باشیم. تلاش می‌کنیم در سالهای آینده جزو 3 تیم برتر آسیا باشیم.
وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه به نظر شما با توجه به سطح تیم‌های چین، کره، ژاپن و تایلند، فکر نمی‌کنید قرار گرفتن جزو 3 تیم هدفی رویایی باشد، تصریح کرد: قبول داریم تیم‌های شرق آسیا در جهان جزو قدرتمندترین‌ها هستند اما ما تلاش‌مان را می‌کنیم. این هدف رویایی نیست، مگر زمانی که می‌خواستیم در بخش مردان به المپیک برویم خیلی‌ها نمی‌گفتند این رویاست؟ همین الان که می‌گوییم می‌خواهیم در المپیک روی سکو برویم خیلی‌ها می‌گویند این اتفاق رخ نمی‌دهد.
سرپرست دبیری فدراسیون گفت: ما باید هدفی بزرگ داشته باشیم و تلاش‌مان از هدف هم بزرگتر باشد. نقاط ضعفی در تیم بانوان وجود دارد که باید ریشه‌یابی و برطرف شود. ما مربیان خوبی در سطح کشور داریم اما لازم است سطح دانش‌افزایی را بالا ببریم و سرمایه‌گذاری جدی‌تری در بخش بانوان داشته باشیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما