تاریخ انتشارجمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۳۰۱۲۰
شهید محمد ابراهیمی در وصیت‌نامه خود آورده است: شهادت تزریق خون به جامعه است و این شهیدان هستند که به پیکر اجتماعات خون وارد می‌کنند و آنان را از حالت سکون به حرکت درمی‌آورند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».
تبرک لحظاتمان با شهید محمد ابراهیمی:
 بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تحسبن الذین قتلو ا فی سبیل‌الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون
هنگامی که نیروی مسلمان و مبارز به سلاح ایمان مجهز شوند و خط سرخ شهادت را فرا راه خویش قرار دهند پیروزی حق بر باطل حتمی خواهد بود.
دشمنان اسلام و کفار اگر هم به آخرین و مدرن‌ترین سلاح‌های جنگی مجهز باشند سرنوشتی جز شکست نخواهند داشت.
ای نیروهای شرک و ای غارتگران تاریخ! این ملت غیور و شهیدپرور ایران زیر بار ذلت شما نخواهد رفت و تا آخرین نفس با شما دشمنان نبرد خواهند کرد و خون خود را فدای اسلام خواهند کرد. 
من به عنوان یکی از اعضای این ملت قهرمان قدم در این راه می‌گذارم و تا آخرین قطره خون خود با شما مزدوران کثیف مبارزه خواهم کرد و خونم را فدای اسلام، امام، امت و جمهوری اسلامی ایران می‌کنم. خداوند متعال را از ته دل سپاس و شکر می‌کنم که این سعادت بی‌نظیر را نصیب من می‌کند.
خواهران و برادران اگر شهید شدم و در میان شما نبودم به منافقان خودبین و دشمنان اسلام و ایران انقلابی بگویید که ما هرگز تسلیم نخواهیم  شد و بگویید ما با آگاهی کامل و با کمک عقل این راه را انتخاب کرده‌ایم و خود را فدا کردیم؛ ای کاش هزاران جان داشتیم و در راه خدا و اسلام  نثار می‌کردیم.
ای امت انقلابی شما را به خداوند بزرگ سوگند که رهبر کبیر انقلاب امام خمینی را تنها نگذارید و تفرقه را پیشه خود قرار ندهید که دشمنان بر شما پیروز خواهند شد و تا ابد زیر سلطه آنان خواهید ماند.
مادرم می‌دانم مرگ من برای تو دردناک است اما چه کنم که دین خدا در خطر است و وظیفه من و امثال من است که به یاری دین برخیزند و خون خود را فدا کنند. والدین من اکنون نوبت شماست که امانت خدا را مانند یک امانتدار پاک و صادق به او بازگردانید و به عهد خود وفا کنید اگر پیکر بی جان مرا هم ندیدید غمگین و ناراحت نباشید زیرا خیلی از شهدا بودند که گمنام شهید شدند و هرگز جسدشان بدست پدر و مادرشان نرسید.
هرگز برای من سیاه نپوشید و گریه نکنید زیرا که دشمن از این عمل شما خوشحال می شود و شادی می‌کند اما شما با این عملتان به آنان نشان می‌دهید که ما هرگز نه تنها یک فرزند خود بلکه کلی فرزندانمان را فدای امام و اسلام خواهیم کرد.
ای مردم اسلام همیشه نیازمند شهید است و نگذارید از این نظر دین خدا کمبود داشته باشد شهادت تزریق خون به جامعه است و این شهیدان هستند که به پیکر اجتماعات خون وارد می‌کنند و آنان را از حالت سکون به حرکت می‌آورند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰