تاریخ انتشارجمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۴۳۰۱۱۶
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در حوادث مختلف که نمونه‌ بارز آن سیل لرستان و زلزله‌ سرپل ذهاب بود، جمعیت هلال‌احمر قم با نیروهای داوطلب، باانگیزه، جوان و کارآمد خود، وظیفه‌ی خود را در امر کمک‌رسانی در کنار نیروهای مردمی دیگر به خوبی انجام دادند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، احمد امیرآبادی در دیدار مدیران جمعیت هلال احمر قم، ضمن تبریک ایام دهه کرامت بیان داشت: جمعیت هلال احمر قم به دلیل ظرفیت‌های مادی و معنوی و نیروهای انسانی کارآمد و باانگیزه‌ای که دارد همیشه در حوادث مختلف، در خط مقدم کمک‌ رسانی به مردم بوده و دراین امر سرآمد کشور هستند.
وی افزود: در حوادث مختلف که نمونه‌ بارز آن سیل لرستان و زلزله‌ سرپل ذهاب بود، جمعیت هلال‌احمر قم با نیروهای داوطلب، باانگیزه، جوان و کارآمد خود، وظیفه‌ی خود را در امر کمک‌رسانی در کنار نیروهای مردمی دیگر به خوبی انجام دادند.
نماینده مردم در قم مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: استان قم به لحاظ تک شهرستانی بودن از نظر ساختار اداری و پشتیبانی دارای ضعف‌هایی است که می‌بایست به مرور زمان حل شود و خوشبختانه وجود این ضعف‌ها مانعی برای فعالیت‌های جمعیت‌ هلال احمر نبوده است.
امیرآبادی با اشاره عملکرد جمعیت هلال احمر استان قم در خصوص مقابله با کرونا گفت: فعالیت‌های هلال احمر در خصوص اطلاع‌رسانی درباره ویروس کرونا چه در داخل شهر و چه در ورودی‌های شهر و حضور نیروهای داوطلب در خدمت‌رسانی به مردم در این عرصه که بدون هیچ چشمداشتی به دلیل انسانیت، وجدان و پرهیزکاری و خداباوری که دارند قابل تقدیر است.
وی توجه بیشتر به زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر قم را مورد تاکید قرار داد و گفت: در جلسات کارشناسی  با حضور نمایندگان دیگر زیرساخت‌ها و اولویت‌های هلال احمر را مورد بررسی قرار خواهیم داد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷