کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هلال احمر قم در امر کمک رسانی و امداد سرآمد کشور است

13 تير 1399 ساعت 9:10

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در حوادث مختلف که نمونه‌ بارز آن سیل لرستان و زلزله‌ سرپل ذهاب بود، جمعیت هلال‌احمر قم با نیروهای داوطلب، باانگیزه، جوان و کارآمد خود، وظیفه‌ی خود را در امر کمک‌رسانی در کنار نیروهای مردمی دیگر به خوبی انجام دادند.


به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، احمد امیرآبادی در دیدار مدیران جمعیت هلال احمر قم، ضمن تبریک ایام دهه کرامت بیان داشت: جمعیت هلال احمر قم به دلیل ظرفیت‌های مادی و معنوی و نیروهای انسانی کارآمد و باانگیزه‌ای که دارد همیشه در حوادث مختلف، در خط مقدم کمک‌ رسانی به مردم بوده و دراین امر سرآمد کشور هستند.
وی افزود: در حوادث مختلف که نمونه‌ بارز آن سیل لرستان و زلزله‌ سرپل ذهاب بود، جمعیت هلال‌احمر قم با نیروهای داوطلب، باانگیزه، جوان و کارآمد خود، وظیفه‌ی خود را در امر کمک‌رسانی در کنار نیروهای مردمی دیگر به خوبی انجام دادند.
نماینده مردم در قم مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: استان قم به لحاظ تک شهرستانی بودن از نظر ساختار اداری و پشتیبانی دارای ضعف‌هایی است که می‌بایست به مرور زمان حل شود و خوشبختانه وجود این ضعف‌ها مانعی برای فعالیت‌های جمعیت‌ هلال احمر نبوده است.
امیرآبادی با اشاره عملکرد جمعیت هلال احمر استان قم در خصوص مقابله با کرونا گفت: فعالیت‌های هلال احمر در خصوص اطلاع‌رسانی درباره ویروس کرونا چه در داخل شهر و چه در ورودی‌های شهر و حضور نیروهای داوطلب در خدمت‌رسانی به مردم در این عرصه که بدون هیچ چشمداشتی به دلیل انسانیت، وجدان و پرهیزکاری و خداباوری که دارند قابل تقدیر است.
وی توجه بیشتر به زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر قم را مورد تاکید قرار داد و گفت: در جلسات کارشناسی  با حضور نمایندگان دیگر زیرساخت‌ها و اولویت‌های هلال احمر را مورد بررسی قرار خواهیم داد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 430116

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/430116/هلال-احمر-قم-امر-کمک-رسانی-امداد-سرآمد-کشور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com