کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

24 کیلو مرفین از داخل خودروی حمل جسد بیرون کشیده شد

12 تير 1399 ساعت 22:30

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران از کشف 24 کیلوگرم مرفین از داخل یک دستگاه خودرو ویژه حمل جسد در محور سوادکوه خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل از سرهنگ علیرضا ثقفی با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو ویژه حمل جسد در محور سوادکوه حامل موادمخدر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی خودروی مورد نظر که یک دستگاه خودرو ویژه حمل جسد بوده در محور سوادکوه به سمت تهران شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران از اقدامات ویژه پلیسی برای توقیف این خودرو در این محور خبر داد و افزود: با توقیف خودرو، ماموران در بازرسی از آن موفق شدند، بیش از 24 کیلوگرم موادمخدر از نوع مرفین که داخل کاور و در پوشش جسد جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ ثقفی از دستگیری 2 متهم در این پرونده خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه به مرجع قضائی معرفی شدند.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 430090

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/430090/24-کیلو-مرفین-داخل-خودروی-حمل-جسد-بیرون-کشیده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com