کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کونته: بهترین عملکرد را مقابل برشا داشتیم/مارتینز را سرزش نمی‌کنم

12 تير 1399 ساعت 16:30

سرمربی اینتر بعد از پیروزی پرگل مقابل برشا، گفت: آرامش خوبی دارم چون ما در این بازی بهترین عملکرد را داشتیم.


به گزارش بلاغ شب گذشته از هفته بیست و نهم رقابت‌های سری آ ایتالیا، اینترمیلان در جوزپه مه آتزا میزبان برشا بود و به پیروزی پرگل 6 بر صفر دست یافت.
گل‌های نراتزوری را در این بازی اشلی یانگ 5، سانچس از روی نقطه پنالتی 20، آمبروزیو 45، گایاردینی 52،‌اریکسن 83 و کاندروا 88 به ثمر رساندند.
کونته بعد از این پیروزی پرگل، گفت: آرامش خوبی دارم چون ما در این بازی بهترین عملکرد را داشتیم. سبک بازی تیم را دوست داشتم. آنها مدام به جلو می آمدند و با فشار روی رقیب گل های بیشتری به ثمر می رساندند. این دیدار نکات مثبت زیادی داشت و باید شما به نیمه پرلیوان نگاه کنید.
وی افزود: مارتینز در این بازی گلزنی نکرد ولی نمی توانیم او را به خاطر گل نزدن سرزنش کنیم. او تلاش خود را کرد و مستحق گلزنی بود ولی این اتفاق رخ نداد. به نظرم مارتینز در این بازی وظیفه اش را انجام داد.
سرمربی اینتر ادامه داد: از عملکرد تمام بازیکنان رضایت دارم. برخی از اشکالات در تیم وجود دارد ولی در حالت کلی با تلاش عملکرد خوبی به نمایش گذاشتیم. ما همیشه با نکات منفی و مثبت مواجه هستیم و باید همیشه در مسیر پیشرفت باشیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 430054

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/430054/کونته-بهترین-عملکرد-مقابل-برشا-داشتیم-مارتینز-سرزش-نمی-کنم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com