کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقبال نیولز اولد بویز به امکان خداحافظی مسی از فوتبال با حضور در این تیم

12 تير 1399 ساعت 15:30

باشگاه نیولز اولد بویز از موضوع احتمال بازگشت ابرستاره بارسلونا به این تیم و خداحافظی با پیراهن تیم آرژانتینی استقبال کرد.


به گزارش بلاغ به نقل ازلیونل مسی، فوق ستاره و کاپیتان بارسلونا هنوز قراردادش را با این تیم تمدید نکرده ولی مسئولان باشگاه اسپانیایی خیالشان راحت است چون می دانند این ابرستاره در اردوگاه کاتالونیا می ماند.
همیشه بحث خداحافظی ابرستاره آرژانتینی در رسانه های مختلف مطرح می شود. یکی از گمانه زنی ها این است که مسی فوتبالش را با باشگاه اول حرفه ای خود یعنی باشگاه نیولز اولد بویز آرژانتین به پایان می برد.
در این زمینه کریستیان دامیکو، نائب رئیس باشگاه نیولز اولد بویز در مصاحبه با نشریه اسپورت اسپانیا، گفت: چرا که نه؟ تصمیم نهایی در دستان مسی و خانواده اوست. نقش ما در این قضیه باید هماهنگ کننده و فراهم کننده شرایط باشیم تا ابرستاره فوتبال دنیا به هر شکلی که دوست دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
مسی از سال 1994 تا 2000 در عضو باشگاه نیولز اولد بویز بود. این ستاره بی بدیل مستطیل سبز در سال 2003 به تیم سی بارسلونا پیوست و در سال 2004 به تیم اول آبی-اناری ها رسید. لئو در این مدت 16 ساله برای بارسلونا افتحارات زیادی به ارمغان آورده است. برنده شدن 6 توپ طلا نمونه ای از افتخارات ابرستاره کاتالان ها است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 430045

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/430045/استقبال-نیولز-اولد-بویز-امکان-خداحافظی-مسی-فوتبال-حضور-این-تیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com