تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۳۰۰۳۳
موسوی خوئینی‌ها از همان روزها که پا منبری‌هایش مارکسیست‌های قاتل شهید مطهری بودند نشان داده بود که مسیرش به ترکستان و جاده خاکی است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ در روزهای گذشته فرد مرموز و خاکستری و یکی از به اصطلاح نظریه‌پردازان فکری جریان چپ و اصلاح‌طلبان به مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز نامه‌ای نوشت که باید گفت: «جای بسی تاسف است کسانی که خود مسبب مشکلات فعلی کشور هستند با گستاخی تمام مطالبی را طرح می‌کنند که موجب خوشحالی دشمنان قسم‌خورده ملت بزرگ ایران می‌شود.»
کسی که پامنبری‌های قبل از انقلابش مارکسیست‌هایی بودند که عامل شهادت شهید مطهری شدند حال جای تعجب نیست که این فرد و جریان فکری منتسب به وی که همه چالش‌های امروز ملت زیر سر آنهاست و در بهترین نقطه تهران تجمع شده و شاهانه زندگی می‌کنند این‌گونه طلبکارانه موضع گرفته و خود را به نفهمیدن بزنند.
این گروه منافق صفت جلسات براندازی انقلاب اسلامی و حمله به ستون اصلی خیمه انقلاب یعنی جایگاه ولایت فقیه را طراحی می‌کنند، اینان همان مجریان فتنه‌های سال‌ها و دهه‌های گذشته از جمله ۱۳۷۸ و ۱۳۸۸ و ۱۳۹۸ هستند که امروز مثلا دلسوز ملت شده‌اند. در صورتی‌که هیچ‌گاه درد این ملت شهید داده را لمس نکرده‌اند و خود را به دروغ پیرو خط امام معرفی می‌کنند در حالیکه دقیقا در خط دشمنان هستند.
این تفکر سالهاست که مدیریت اجرایی کشور را در دست داشته و دارد که نتیجه آن شده برجام بی‌فرجام، تورم افسار گسیخته، اختلاس‌های میلیاردی، گرانی و غیره لذا باید گفت این تفکر مصداق این شعر یا ضرب‌المثل است که می‌گوید: «هرچه بگندد نمکش می‌زنند، وای به روزی که بگندد نمک».
امروز باید در گام دوم انقلاب اسلامی شما و قطارانتان بپذیرید که نمک فکری شما به آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی پشت کرده است و این نمک فکری گندیده نمی‌تواند در تداوم انقلاب اسلامی راهگشا باشد. پس بهتر است از این مسیر منحرف برگردید و توبه کنید، چون آینده ذلت‌باری در پیش‌روی شماست هیزم این ذلت پیش‌رویتان هم آه دل خانواده شهدای انقلاب اسلامی و مردم شریفی است که با سیاست‌بازی‌های شما زیر بار زندگی روزانه دست و پنجه نرم می‌کنند.
آقای خوئینی‌ها شما و همفکرانتان بدانید و آگاه باشید، ما رهبری داریم شجاع و بصیر که توکل بر خدا دارد. ایشان کشتی انقلاب را در تلاطم طوفان‌ها با عنایت خداوند و نظر امام زمان (عج) و حمایت ملت بزرگ ایران به پیش برده است و می‌برد و انشاالله پرچم انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی انقلاب یعنی منجی عالم بشریت قائم آل‌محمد (ص) مهدی موعود (عج) به کوری چشم دشمنان تحویل خواهد داد و روی سیاهی برای کسانی خواهد ماند که به این نهضت جهانی اسلامی خیانت کرده و می‌کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما