تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۳۰۰۲۸
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس ملی و سنای جمهوری اسلامی پاکستان جان باختن تعدادی از شهروندان پاکستانی در حمله تروریستی به مرکز بورس شهر کراچی را تسلیت گفت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس ملی و سنای جمهوری اسلامی پاکستان جان باختن تعدادی از شهروندان پاکستانی در حمله تروریستی به مرکز بورس شهر کراچی را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
جناب آقای صادق سنجرانی
رئیس محترم مجلس سنای جمهوری اسلامی پاکستان

جناب آقای اسد قیصر
رئیس محترم مجلس ملی جمهوری اسلامی پاکستان

 سلام علیکم؛
با تأسف و تأثر فراوان از شهادت تعدادی از افراد نیروی انتظامی و مردم بی‌گناه در حمله تروریستی به مرکز بورس شهر کراچی مطلع شدم.
ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، بدین مناسبت مراتب همدردی و تسلیت خود را به جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان، دولت و ملت کشور دوست و همسایه جمهوری اسلامی پاکستان ابراز می‌دارم.
رحمت و غفران الهی برای شهدای این واقعه تروریستی، صبر و شکیبایی برای بازماندگان و شفای عاجل مجروحان را از خداوند متعال خواستارم.
امید است، کشورهای اسلامی برای از بین بردن تروریسم  و افراط گرایی در منطقه، تصمیم جدی گرفته تا شاهد تقویت و تحکیم صلح و آرامش در جهان اسلام  باشیم.
 محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی
جمهوری اسلامی ایران





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲