تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۳۰۰۲۰
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: ارائه خدمات آموزشی می‌تواند مسیر اشتغال و جهش تولید را هموار ‌کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدرضا انصاری صبح امروز در حاشیه بازدید نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای با ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان اظهار کرد: در این برهه زمانی میزان توانمندی و مهارت می‌تواند در رفع مشکلات و دستیابی به اهداف مردم بسیار مؤثر باشد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه این اداره‌کل با تمام توان خود برای محقق شدن اهداف این سازمان تلاش می‌کند، افزود: این اداره‌کل با وجود مراکزی با ظرفیت‌های بالا و گوناگون آموزشی، سعی داشته تا در راستای توانمند کردن افراد فاقد مهارت نقش مهمی در حل معضل اشتغال افراد بخصوص جوانان داشته باشد.
وی ادامه داد: هدف آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ترغیب مردم به فراگرفتن حداقل یک حرفه کاربردی است تا بتوانند تاثیرات مثبت در خود، محیط و جامعه ایجاد کنند و بارها پیشنهاد شده است که خانواده‌ها همانند دیگر آموزش‌هایی که آن‌ها را در اولویت قرار می‌دهند، فراگیری حداقل یک حرفه برای فرزند خود را در سبد خانوار قرار دهند.
انصاری با بیان اینکه با این اقدام افراد از همان ابتدا با آموزش‌های مهارتی بیگانه نمی‌شوند، خاطر نشان کرد: افراد با این شرایط می‌توانند برای شغل خود در آینده نیز تصمیم‌گیری صحیحی اتخاذ کرده و به مشکل برنخورند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان افزود: با اجرای نشست‌های تخصصی و برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم به منظور ارائه خدمات آموزشی می‌توان مسیر اشتغال و جهش تولید را هموار کرد و با حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه متولیان آموزش‌های غیر رسمی اهداف مورد نظر محقق می‌شود.
سید البرز حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته این اداره‌کل، فراگیری آموزش‌های فنی وحرفه‌ای را یکی از ملزومات جوانان حال حاضر دانست و گفت: فراگیری دانش‌های مهارتی در سرعت اشتغال فرد مهم بوده و بالا بردن سطح این دانش‌ها مطمئنا در آینده اثرات مثبت خواهد داشت..





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲