تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۳۰۰۱۸
شاه اردن بار دیگر بر موضع کشورش در مخالفت با طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش‌های وسیعی از کرانه باختری تأکید کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«عبدالله دوم» شاه اردن در دیدار با شمار زیادی از مسئولان نظامی در کاخ الحسینیه در امان بر موضع کشورش در مخالفت با طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال کرانه باختری تأکید کرد.
عبدالله دوم گفت که موضع اردن هرگز درباره مسئله فلسطین تغییر نخواهد کرد و اما با هر گونه اقدام یکجانبه اسرائیل برای الحاق بخش‌هایی از اراضی کرانه باختری مخالف است.
طبق گزارش خبرگزاری اردن (پترا)، اردن همچنان از منافع فلسطینیان حمایت خواهد کرد و موضع ما در خصوص الحاق کرانه باختری که به تضعیف فرصت‌های صلح و ثبات در منطقه منجر می‌شود، ثابت است.
شاه اردن همچنین از وجود هماهنگی مستمر با تعدادی از کشورهای عربی و اروپایی برای تحقق این هدف و حمایت از فلسطینیان خبر داد.
رژیم صهیونیستی قصد دارد با حمایت‌های دولت آمریکا، سی درصد از کرانه باختری فلسطین را اشغال کند. مقامات و گروه‌های فلسطینی این اقدام را بخشی از طرح ضد فلسطینی آمریکا موسوم به معامله قرن می‌دانند و به همین دلیل خواستار قطع همکاری با آمریکا و اسرائیل هستند.
این در حالی است که کابینه تل‌آویو پیشتر وعده داده بود روز یکم جولای (دیروز چهارشنبه) تاریخ اجرای طرح اشغال خواهد بود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰