تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۳۰۰۱۵
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن حملات بی امان جنگنده‌های ائتلاف را نتیجه تصیم آمریکا در رد صلح خواند و با توجه به اعلام حمایت مقام آمریکایی از عربستان سعودی، در توییتر خود نوشت: آیا خلبان‌های آمریکایی به ریاض فرستاده شده‌اند؟
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازجنگنده‌‌های ائتلاف سعودی از دیروز (چهارشنبه) تا بامداد امروز دهها بار صنعا را بمباران کردند که در نتیجه آن به زیرساخت‌ها آسیب بسیاری وارد شد.
«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به این موضوع در توییتر خود نوشت: «برایان هوک» دیروز از عربستان سعودی اعلام حمایت کرد و آنچه اکنون در حال اتفاق است نتیجه تصمیم آمریکا در رد صلح، حمایت از تجاوز و مشارکت در آن است. آیا خلبان‌های آمریکایی در کنار کارشناسان و نظامیان به عربستان سعودی فرستاده شده‌اند؟ آمریکا، عربستان سعودی و ائتلافش را مسؤول بر هم زدن آرامش می‎‌دانیم.
برایان هوک که هفته جاری سفری به ریاض داشت، ضمن اتهام‌زنی دوباره به ایران از عربستان سعودی اعلام حمایت کرد.

 
در همین زمینه، «ضیف الله الشامی» در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی یمن(سبأ) گفت: «اقدام نیروی هوایی ائتلاف سعودی در حمله به زیرساخت‌های وزارتخانه اطلاع رسانی و نهادهای آن، تلاش برای خاموش کردن صدای حق و سرپوش گذاشتن بر جنایات و تخلفات این ائتلاف در حق ملت یمن است.
 او از اتحادیه‌های رسانه‌های عربی و جهان و نهادهای بین المللی حمایت از خبرنگاران خواست در قبال حملات نظام‌مند علیه وزارتخانه و نهادهای اطلاع رسانی در یمن به نقش خود عمل کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴