تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۴۳۰۰۱۳
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با بیان اینکه بازی‌های سختی در پیش روداریم، گفت: ملوان بندرانزلی تمام مسابقات آینده را باید با پیروزی پشت سر بگذارد و برای بقا در لیگ آزادگان تمام مسابقات را خواهیم برد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازاکبر میثاقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در انزلی با اشاره به پیروزی خانگی ملوان در مقابل بادران اظهار کرد: این برد را به همه هواداران ملوان تقدیم و به آن‌ها تبریک عرض می‌کنم و همه بدانند که در این مدت کوتاه، خیلی فشرده کارکردیم و  بچه‌های جوان و لایق زیادی در این تیم داریم که در آینده تیم تأثیرگذار هستند.
وی با بیان اینکه تیم بادران یکی از تیم‌های پر مهره لیگ آزادگان است، افزود: فکر نمی‌کردم همچنین بازی زیبایی را ارائه کنیم و یک بازی جوانمردانه در مقابل بادران داشتیم و بادران هم تیم بسیار خوب و قابل‌احترامی است که بازیکنان بااستعداد زیادی در این تیم توپ می‌زنند.
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، جوان و بااستعداد بودن تیمش را یکی از ویژگی‌های این تیم دانست و بیان کرد: تیم ملوان خیلی جوان است و افتخار می‌کنم که مربی این تیم هستم و مردم و هواداران ملوان بندرانزلی را دوست دارم، ملوان برکت فوتبال و ورزش انزلی است و امیدواریم به جایگاه واقعی خودش برسد.
میثاقیان با بیان اینکه کیفیت بازی‌ها به دلیل وقفه در برگزاری لیگ پایین آمده، گفت: همه از وضعیت پیش‌آمده می‌ترسند و چند روز پیش متوجه شدیم که چند نفر از بازیکنان تیم مبتلابه کرونا شده‌اند، من شخصاً قبل از اینکه مربی ملوان شوم از خانه بیرون نمی‌آمدم و می‌ترسیدم خدای‌نکرده اتفاقی رخ دهد و بیمار شوم ولی از زمانی که مربی ملوان شدم دیگر فراموش کرده‌ام که کرونایی هم وجود دارد.
وی با اشاره به هیجان و استرس به وجود آمده در جدول مسابقات افزود: استرس و فوتبال همیشه هست و این مسئله باعث شده بیماری کرونا را فراموش کنیم ولی واقعاً مردم باید مراقب خودشان باشند و این بیماری خطرناک است.
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با بیان اینکه بازی‌های سختی در پیش روداریم، گفت: ملوان بندرانزلی تمام مسابقات آینده را باید با پیروزی پشت سر بگذارد و برای بقا در لیگ آزادگان تمام مسابقات را خواهیم برد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴