کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ویسی: از زمانی که بحث پول به میان آمد بسکتبال کردستان افت کرد

12 تير 1399 ساعت 8:25

مربی کردستانی بسکتبال گفت:‌ کردستان در گذشته شرایط خوبی داشت، اما از زمانی که بحث پول به میان آمد، افت کرد.


به گزارش بلاغ به نقل ازسیامک ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار در مورد شرایط حضور نماینده کردستان در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت:‌ صحبت‌هایی را مسئولان ورزش کردستان با رئیس فدراسیون بسکتبال انجام داده بودند و برهمین اساس خواهان حضور در لیگ برتر بودند. اعلام آمادگی حضور صورت گرفته، اما اینکه با چه شرایطی و چه بودجه‌ای باشد، مشخص نیست.
وی در مورد اینکه آیا هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت یا خیر، گفت: صحبت‌هایی را با جولایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان انجام داده‌ایم، اما هنوز چیزی قطعی نیست.
سرمربی کردستانی بسکتبال در مورد شرایط بسکتبال این استان عنوان کرد: قبلاً ترکتورسازی کردستان، نماینده این استان در لیگ بود و شرایط خوبی وجود داشت، اما یک مقدار شرایط تغییر کرد و وقتی بحث پول به میان آمد، بسکتبال  از شرایط خوبش فاصله گرفت. چون کردستان از لحاظ اقتصادی از برخی استان‌های دیگر ضعیف‌تر است و همین تاثیر می‌گذارد.
وی ادامه داد: بازیکنان خوبی در استان حضور دارند که می‌توانند خودشان را نشان دهند. شاید در یکی دو سال اول شروع چندان خوب نباشد، اما رفته رفته بهتر خواهد شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 429999

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429999/ویسی-زمانی-بحث-پول-میان-آمد-بسکتبال-کردستان-افت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com