تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۴۲۹۹۸۳
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 61 دستگاه کولر اسپیلت خارجی قاچاق به ارزش 4 میلیارد و 600 میلیون ریال در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران سرهنگ سیدمحسن جعفری از کشف ۶۱ دستگاه کولر اسپیلت خارجی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و اظهار کرد: حمایت از تولید داخلی و مبارزه با قاچاق کالاهای غیرمجاز خارجی یکی از وظایف مهم پلیس بوده و در این راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با هدف صیانت از تولید داخلی، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز را اجرا کردند.

وی تصریح کرد: پلیس همواره تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب در جامعه زمینه کسب و کار سالم را برای اصناف فراهم کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل اظهار کرد: عدم رعایت قوانین و مقررات ابلاغی از سوی پلیس اماکن و اتحادیه صنفی را علت عمده پلمب واحدهای متخلف اعلام کرده و صاحبان صنوف متخلف نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ جعفری عنوان کرد: با تداوم و تشدید اینگونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف و بازاریان موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲