کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمادگی اوقاف مازندران برای تدفین شهید کمالی در امامزاده عباس(ع) ساری

11 تير 1399 ساعت 23:50

روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد این اداره‌کل آمادگی دارد پیکر مطهر شهید مدافع حرم "حاج سعید کمالی" در جوار آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری تدفین شود.


به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، ضمن سلام و درود به ارواح مقدس شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، این اداره‌کل آمادگی دارد پیکر مطهر شهید مدافع حرم "حاج سعید کمالی" در جوار آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری تدفین شود.
در همین راستا پس از اعلام شناسایی پیکر مطهر شهید کمالی؛ حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران طی گفت‌وگویی با خانواده محترم این شهید بزرگوار، مسئولان محترم سپاه کربلا و بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، آمادگی این اداره‌کل را برای تدفین پیکر مطهر شهید کمالی در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) اعلام کرد.
لازم به ذکر است؛ برخی اظهار و نظرها در خصوص مخالفت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با تدفین شهید مدافع حرم "حاج سعید کمالی" در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری صحت ندارد و این اداره‌کل خود پیشنهاد اولیه را برای تدفین شهید کمالی در جوار آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری ارائه کرده بود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 429978

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429978/آمادگی-اوقاف-مازندران-تدفین-شهید-کمالی-امامزاده-عباس-ع-ساری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com