تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۴۲۹۹۷۸
روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد این اداره‌کل آمادگی دارد پیکر مطهر شهید مدافع حرم "حاج سعید کمالی" در جوار آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری تدفین شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، ضمن سلام و درود به ارواح مقدس شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، این اداره‌کل آمادگی دارد پیکر مطهر شهید مدافع حرم "حاج سعید کمالی" در جوار آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری تدفین شود.
در همین راستا پس از اعلام شناسایی پیکر مطهر شهید کمالی؛ حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران طی گفت‌وگویی با خانواده محترم این شهید بزرگوار، مسئولان محترم سپاه کربلا و بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، آمادگی این اداره‌کل را برای تدفین پیکر مطهر شهید کمالی در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) اعلام کرد.
لازم به ذکر است؛ برخی اظهار و نظرها در خصوص مخالفت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با تدفین شهید مدافع حرم "حاج سعید کمالی" در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری صحت ندارد و این اداره‌کل خود پیشنهاد اولیه را برای تدفین شهید کمالی در جوار آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری ارائه کرده بود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴