کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجراست

11 تير 1399 ساعت 23:40

دبیر کارگروه ملی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: مصوبات این کارگروه برای همه دستگاه‌ها لازم الاجرا است تا بتوان در سال جهش تولید گام‌های بلندی را برای رفع مشکلات صنایع برداشت.


به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی استانداری، میثم زالی دبیر کارگروه ملی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی البرز افزود: وقتی مقام معظم رهبری تأکید می‌کنند که جلوی تعطیلی و اتلاف سرمایه گذاری‌های کشور گرفته شود، طبیعتا اتمام حجت برای همه دستگاه‌های اجرایی و شبکه بانکی است.
وی اضافه کرد: در سال جهش تولید به هیچ عنوان قرار نیست یک واحد تولیدی تعطیل شده یا تعطیل بماند.
این مسؤول با اشاره به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در همه استان‌ها، گفت: طبق قانون مصوبات کارگروه تسهیل برای همه دستگاه‌ها لازم الاجرا است و اگر دستگاهی یا بانکی به مصوبات کارگروه‌های استانی تمکین نکند از مراجع قضایی در این زمینه کمک خواهیم گرفت.
زالی با اشاره به اختیارات استان و کارگروه استانی برای رفع موانع تولید، گفت: طبق ماده ۶۱ قانون رفع موانع تولید، ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه‌های استانی همتراز هستند و استاندار به عنوان رییس کارگروه استان طبیعتاً همه اختیارات لازم را برای راه اندازی واحدهای تولیدی تعطیل دارد.
وی اضافه کرد: با توجه به این اختیارات باید احیای ۵۰ واحدی که در برنامه سال جاری استان قرار دارد تا پایان سال انجام شود و در روند تولید و اشتغال واحدهای موجود هم اختلالی به وجود نیاید.
دبیر کارگروه ملی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در ادامه ضمن بازدید از چند واحد تولیدی استان در میان کارگران بیکار شده شرکت کنتوری سازی حضور یافت و از نزدیک دغدغه‌ها و مسایل آنها را شنید و برای پیگیری و رفع آنها دستورهای لازم را صادر کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 429977

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429977/مصوبات-ستاد-تسهیل-رفع-موانع-تولید-لازم-الاجراست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com