تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
کد مطلب : ۴۲۹۹۷۵
مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی ساری گفت: همه پروژه‌هایی که در مناطق محروم اجرا می‌شود باید به صورتی برنامه‌ریزی شود که منجر به مهاجرت معکوس از شهر به روستا شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمد الندانی عصر امروز در نشست بررسی و اجرای پروژه‌های زیرساخت حیاتی، راه و فرهنگی دهستان پشت‌کوه اظهار کرد: همه پروژه‌هایی که در مناطق محروم اجرا می‌شود باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که منجر به مهاجرت معکوس از شهر به روستا شود.
وی افزود: پروژه‌ها در حوزه‌های ساخت منابع و استخرهای ذخیره آب شرب و کشاورزی، مرمت مسجد، مرمت جاده‌های روستایی، ساخت جوی‌های هدایت آب های سیل آسا، ساخت پل‌های روگذر، ‌واگذاری ماشین جمع‌آوری و حمل زباله‌های روستاها، اجرای طرح‌های هادی روستایی و اجرای سنگ فرش در حوزه گردشگری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
الندانی تصریح کرد: گزارشات روند اجرای این پروژه‌ها نیز جهت پیشبرد هر چه سریع‌تر در روستاهای دهستان پشتکوه به صورت میدانی رصد خواهد شد و همه دستگاه‌های اجرایی نیز مکلف بر اجرای این پروژه‌ها هستند.
مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ساری با اشاره به این مسئله مهم که همه پروژه‌هایی که در مناطق محروم اجرا می‌شود باید به صورتی برنامه‌ریزی شود که منجر به مهاجرت معکوس از شهر به روستا شود.
وی بیان کرد: دهستان پشتکوه ظرفیت‌های خوبی برای نیل به این هدف دارد، عملکرد حداکثری همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط ما را برای رسیدن به این هدف اصلی سوق خواهد داد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴