تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
کد مطلب : ۴۲۹۹۶۱
رئیس کمیته امداد با تأکید بر وحدت و همدلی افزود: رزمایش گسترده همدلی و مواسات که رهبر معظم انقلاب آن را آغاز کردند، انقلابی به وجود آورد که دنیا را مبهوت کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمرتضی بختیاری امروز در همایش تجلیل از خیرین مسکن‌ساز فارس با تبریک دهه کرامت به شخصیت ممتاز حضرت احمد بن موسی شاه‌چراغ (ع) اشاره و اظهار کرد: خوشا به حال شما شیرازی‌ها که در کنار برادر امام رئوف قرار دارید.
وی با تأکید بر وحدت و همدلی افزود: رزمایش گسترده همدلی و مواسات که رهبر معظم انقلاب آن را آغاز کردند، انقلابی به وجود آورد که دنیا را مبهوت کرد.
 راهبرد کمیته امداد حمایت مادام‌العمری از سالمندان و صعب‌العلاج‌ها است
رئیس کمیته امداد کشور با تصریح بر وحدت و همدلی در استان فارس حول محور نماینده ولی‌فقیه و به رونق کارها در این استان فارس بیان داشت: راهبرد کمیته امداد حمایت مادام‌العمری از دو قشر سالمندان و صعب‌العلاج‌ها است و بقیه باید زمینه کار و اشتغال داشته باشند.
بختیاری خاطرنشان کرد: مأموریت کمیته امداد امام خمینی (ره) حول محور توانمندسازی مددجویان است که در این راستا حدود ۸۰ هزار دانشجو از خانواده مددجو داریم که یتیم هستند و هزار نفر در مقطع دکتری در حال تحصیل هستند.
وی به جایگاه مسکن در سبد محرومان اشاره و بیان کرد: جایگاه مسکن خیلی برای خیرین اثربخش است.
رئیس کمیته امداد کشور تصریح کرد: مردم در رزمایش مواسات و همدلی طی ماه رمضان، ۵۴۰ میلیارد تومان جهت اطعام مهدوی کمک کردند.
بختیاری بیان کرد: در این رزمایش ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شد که نشان‌دهنده عمق ارادت مردم به اسلام است.
رئیس کمیته امداد کشور بابیان اینکه اشتغال و فرهنگ‌سازی از اهداف توانمندسازی مددجویان است، گفت: سال گذشته حدود ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۱۲ هزار شغل در استان فارس واگذاری شده است که امسال ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در جهت اشتغال ۲۲ هزار نفر از مددجویان فارس پیش‌بینی‌شده است.
 تجلیل از مجاهدت‌ مدافعان سلامت
وی در ادامه با تجلیل از مجاهدت‌ مدافعان سلامت گفت: ایران جزء بهترین کشورهایی است که توانست با موفقیت در مقابله با کرونا فعالیت خوبی داشته باشد.
رئیس کمیته امداد کشور بابیان اینکه ما به مجلس یازدهم امید بسته‌ایم، ابراز امیدواری کرد: جمهوری اسلامی با همدلی مسئولین و مردم در مسیر پیشرفت گام‌های مؤثری بردارد.
حفظ حرمت و کرامت مددجویان اولویت کمیته امداد است
وی با تأکید بر حفظ کرامت مددجویان وام‌های جهیزیه به نوعروسان بیان کرد: حفظ حرمت و کرامت افراد اولویت کمیته امداد است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴