تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۴۲۹۹۴۷
اینطور که مشخص است بازیکنان پرسپولیس در ماجرای پست مشترک اعتراضی خود از وعده هایی که شنیدند و عملی نشد ناراحت بودند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ ماجرای پست مشترک بازیکنان پرسپولیس هر روز ابعاد جدیدتری  به خود می گیرد.
همان طور که پیش از این ذکر شد بازیکنان پرسپولیس از رفتار ذی حساب باشگاه ناراحت بودند و در پست خود هم صراحتا به این موضوع اشاره کردند اما یکی دیگر از دلایلی که باعث شده تا بازیکنان نسبت به برخی از افراد در باشگاه موضع بگیرند وعده هایی است که شب قبل از بازی و روز مسابقه با پیکان از سوی دو نفر از مسئولان باشگاه شنیده بودند.
ظاهرا به بازیکنان اعلام شده بود که بعد از بازی پاداش های خود و بخشی از مطالبات را دریافت می کنند که این امر محقق نمی شود و از سوی دیگر بابت رفتاهای گذشته از سوی مسئولان مالی باشگاه هم ناراحتی داشتند و در نهایت منجر به این می شود تا اقدام به انتشار پست مشترک کنند. 
در این ماجرا علیرضا بیرانوند یکی از بازیکنانی است که با مسئولان مالی باشگاه بیشترین چالش را داشته است. این بازیکن که بابت متمم قراردادش با باشگاه دچار این چالش است هنوز نتوانسته مبلغ مورد نظر خود را دریافت کند و باشگاه هم می گوید هنوز سازمان لیگ این مبلغ را تایید نکرده است. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴