تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۴۲۹۹۳۵
فرماندار شهرستان اعلام کرد: مسوولان فرهنگی باید عمل کننده‌ی مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی باشند تا مردم نیز مصوبات را قبول داشته‌ باشند و بدان عمل کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعلی اکبر ورمقانی بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اظهار کرد: در روزهای اخیر  با مناسبت‌های گسترده‌ای روبرو بودیم که وجهه فرهنگی بالایی داشتند و یکی از این مناسبات دهه کرامت است که فرصتی برای ترویج فرهنگ عمومی بین مردم است.
وی با اشاره به اینکه صرفه‌جویی حامل‌های انرژی امروز جزو ضروریات کشور است، افزود: باید صرفه‌جویی حامل‌های انرژی مردمی شود.
وی خاطرنشان کرد: با گسترش شیوع ویروس کرونا بیشترین آسیب‌ها به اصناف و بازاریان و حوزه صنعت و معدن وارد شد که با صبوری ایستادن و برای مقباله با کرونا نیز تلاش کردند.
فرماندار شهرستان بیجار اعلام کرد: ویروس منحوس کرونا بسیاری از حوزه‌ها را درگیر کرده و باید از پرستاران، پزشکان، بهورزان تجلیل کرد که برای حفاظت از سلامت مردم می‌کوشند و ما نیز باید تلاش کنیم تا فرهنگسازی مبارزه با کرونا به حداکثر برسد.
ورمقانی تصریح کرد: اگر در حوزه فرهنگی مقابله با کرونا دلسوزانه کار کنیم و برای آموزش و فرهنگسازی مبارزه با کرونا قدم برداریم شاهد کاهش مبتلایان به این ویروس خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان بیجار جلسات شورای فرهنگ عمومی به موقع برگزار شده است، بیان کرد: چالشی در جلسات شورای فرهنگ عمومی و بسیاری دیگر از جلسات وجود دارد و آن ضمانت اجرایی مصوبات است و نیاز است مصوبات جلسات با همت و همراهی اعضای شورا پیگیری شود.
وی اضافه کرد: فرهنگ عمومی جامعه هدف گسترده‌ای را در برمی‌گیرد و می‌توان موضوعات گسترده‌ای را در جلسات شورای فرهنگ عمومی به دلیل اهمیت این شورا مطرح کرد و به تصویب رساند.
 

 
رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان بیجار نیز گزارشی از جلسات شورای فرهنگ عمومی بیجار ارائه کرد و گفت: در سال 98 شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیجار تعداد پنج جلسه با 15 دستورکار برگزار کرد که 34 مصوبه داشته است.
عباس محمد مرادیان عنوان کرد: از 34 مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیجار حدود 70 درصد آن اجرایی و مابقی آن بدلیل عدم وجود اعتبار و نیاز به حمایت‌های مالی محقق نشده است.
وی خاطر نشان کرد: آسیب‌شناسی دستجات عزاداری در ایام محرم و صفر و بررسی آسیب‌های اجتماعی شهرستان بیجار از مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در سال ۹۸ بوده است.
عباس محمد مرادیان اضافه کرد: در سالجاری نیز دو جلسه شورای فرهنگ عمومی با ۱۰ مصوبه در بیجار برگزار شده است که اعضای جلسه پیگیر مصوبات جلسه هستند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴