تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۴۲۹۹۳۲
سرمربی اسبق تیم ملی امید گفت: تا هفته آینده سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحمید استیلی در خصوص حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برای جلسه کمیته فنی حاضر شدیم معینی عضو جدید کمیته فنی انتخاب شد و موضوع این جلسه انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان بود.
وی افزود: هنوز به جمع‌بندی خاصی نرسیده‌ایم و نمی‌توانم اسم کسی را ببرم. خیلی گزینه وجود دارد و مربیان خوبی داریم. قرار است شنبه کمیته فنی تشکیل جلسه بدهد و روز یکشنبه با دبیرکل صحبت می‌کنیم و به احتمال زیاد در هفته آینده نام سرمربی معرفی می‌شود.
استیلی در خصوص اردوهای تیم ملی جوانان عنوان کرد:‌ نزدیک‌ترین بازی برای تیم ملی جوانان در مهرماه است و چیزی عقب نیفتاده است.
سرمربی سابق تیم ملی امید ایران در خصوص حضور کریم باقری در فدراسیون گفت: باقری در جلسه ما حضور نداشت و با آقای نبی کار داشت و در خصوص تیم ملی صحبت کردند.
استیلی در خصوص گزینه‌های تیم ملی  جوانان عنوان کرد:‌ علی منصوریان جزو گزینه‌ها برای سرمربیگری تیم جوانان است. آقای نبی گفته او هنوز جواب نداده، حدود 7 ـ 8 نام مطرح است. امیدوار هستیم به جمع‌بندی برسیم و بهترین گزینه را انتخاب کنیم.برنامه اردوهای تیم ملی مشخص است و حتما باید این اردوها برگزار شود. اگر تا آن زمان به جمع‌بندی برسیم سرمربی اردوها را برگزار می‌کند و در  غیر این صورت کمک مربی‌ها این کار را انجام می‌دهند.
وی در رابطه با گزینه خارجی برای هدایت تیم ملی جوانان گفت:‌خیر، اصلاً گزینه خارجی بررسی نکردیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴