تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۲۹۸۰۹
بورسیادورتموند برخلاف خواست خود در مورد اشرف حکیمی عمل کرد و نتوانست مدافع مراکشی را برای فصل بعد در اختیار گیرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازدورتموندی ها که فصل را با مقام نایب قهرمانی بوندس لیگا آلمان به پایان بردند، تا همین هفته منتظر شرایطی بودند که بتوانند با اشرف حکیمی به همکاری ادامه دهند.
تیم زردپوش لیگ ژرمن ها 2 فصل قبل مدافع کناری مراکشی را از رئال مادرید قرض گرفت و در این مدت به توانمندی های بسیار مدافع 21 ساله پی برد.
به همین خاطر می کوشید تا بازهم بتواند با جلب رضایت رئال، این ستاره جویای نام را در اختیار داشته باشد اما وقتی رئال بر شرایط مورد نظرش برای واگذاری بازیکن آفریقایی تاکید کرد، دورتموندی ها پی بردند با وجود میل و خواسته زیادی که دارند، قادر نیستند با حکیمی ادامه دهند.
نشریات اروپایی در این مورد تحلیل های منتشر کردند و هریک دلیلی را برای قطع همکاری و بازگشت این بازیکن به اسپانیا برشمردند.
*دلیل 1:
 نخستین دلیلی که در مورد قطع همکاری با زردپوشان اعلام شد، نکته ای بود که کیکر در گزارش خود به آن اشاره کرد.
معتبرترین نشریه ورزشی آلمان ها نوشت رئال برای فروش حکیمی، قیمت 40 میلیون یورویی را تعیین کرد. دورتموند هم با توجه به محدودیت های سخت کرونایی، قادر به تامین چنین بودجه ای برای خرید مدافع مراکشی نبود.
*دلیل 2:
دومین موردی که در این زمینه اعلام شد، از طرف هفته نامه اشپورت بیلد، دیگر نشریه ورزشی معتبر ژرمن ها مطرح شد.
گزارشگر این نشریه نوشت حکیمی خودش علاقمند به حضور قرضی نبود. می خواست برای ادامه حضور در دورتموند، به رئال مادرید تعهدی نداشته باشد. پس با ادامه حضور قرضی در تیم آلمانی مخالفت کرد.
*دلیل 3:
مدافع جویای نام با توجه به عملکرد خوبش در تیم آلمانی خواهان دریافت حقوقی بالا بود. روزنامه رورناخ ریشتن نوشت حکیمی برای ماندن در تیم، حداقل 5 میلیون یورو حقوق می خواست که پرداخت چنین رقم بالایی برای زنبورها امکان پذیر نبود.
*دلیل 4:
اما آخرین دلیلی که در این قضیه مطرح شد، ربط به خواسته های شخصی خود بازیکن داشت. به باور نویسنده روزنامه مارکا اسپانیا، حکیمی خواهان حضور در تیمی بزرگتر از دورتموند بود. او دنبال رسیدن به افتخار و عناوینی بهتر بود به همکاری با بورسیا خاتمه داد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما