تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۲۹۷۹۸
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر گفت: برنامه‌ریزی برای کاهش تراکم در مدارس پرتقاضای ابهر انجام شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازاسماعیل افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در زنجان اظهار کرد: فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس ابهر آغاز شده است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر از افزایش تقاضای اولیا برای ثبت‌نام در مدارس دولتی خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا مشکلی در زمینه مدیریت دانش‌آموزان در کلاس‌ها ایجاد نشود.
وی از افزایش جمعیت دانش‌آموزی پایه اول در سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: با افزوده شدن 6 کلاس به مجموع کلاس‌های پایه اول ابتدایی تراکم کلاس‌ها در پایه اول ابتدایی حداکثر 31 نفر خواهد بود.
افشاری همچنین به برنامه‌ریزی برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس پرتقاضا اشاره و عنوان کرد: با برنامه‌ریزی در مدارس پرتقاضا افزایش کلاس برای کاهش تراکم کلاسی انجام شده است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر با اشاره به اینکه نوبت‌گیری سنجش نوآموزان از هشتم تیرماه آغاز شده است، گفت: سنجش جاماندگان از طرح سنجش در سال گذشته از 21 تیرماه خواهد شد.
وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی هر روز 20 نوآموز سنجش خواهند شد، ادامه‌ داد: در مقایسه با سال گذشته این رقم نصف شده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴