کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نوری:,ورزشگاه‌ها پتانسیل برگزاری لیگ را ندارند/ استقلال پرمهره است اما به دنبال سه امتیاز هستیم

10 تير 1399 ساعت 9:50

کاپیتان تیم پارس جنوبی جم گفت: حداقل شرایط حرفه‌ای هم در فوتبال ما وجود ندارد و به جز چند ورزشگاه، بقیه پتانسیل برگزاری لیگ را ندارند.


به گزارش بلاغ به نقل ازمحمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ، در خصوص دیدار مقابل نفت آبادان اظهار داشت: بازی خوب و جانداری بود و ما هم می توانستیم برنده باشیم. در دقایق پایانی 4-5 موقعیت خوب گلزنی داشتیم که متاسفانه توپ هایمان تبدیل به گل نشد. امیدواریم در دیدارهای بعدی بتوانیم امتیاز بگیریم. دو سه بازی سنگین داریم که انشاالله در آن‌ها امتیازات لازم را کسب کنیم تا حاشیه امن خوبی در جدول به دست بیاوریم.
وی در مورد شرایط بدنی و فنی پارس جنوبی پس از چندماه تعطیلی عنوان کرد: طبیعی است که رسیدن به شرایط خوب نیاز به زمان دارد. بازیکنان سه چهار ماه خوب تمرین نکردند و بازی رسمی نداشتند. این مساله تاثیرگذار است و قطعا کیفیت پایین می آید. در این شرایط تیم‌هایی موفق هستند که نیمکت قوی داشته باشند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا در مسابقات عملکرد بهتری داشته باشند.
وی در مورد داوری مسابقه مقابل نفت آبادان گفت: خوب بود و مشکلی نداشت.
کاپیتان پارس جنوبی در مورد اینکه آیا موقعیت گلی که از دست داد به خاطر آسیب دیدگی بود، اظهار داشت: تمام تلاشمان را کردیم اما به گل نرسیدیم. در آن صحنه، زاویه مناسب را نداشتم و گل نشد. یک ضربه هم زدم که مدافع حریف از روی خط دروازه برگشت داد. بدشانسی آوردیم. موقعیت‌های ما گل نشد اما موقعیت‌های آن‌ها گل نشد.
محمد نوری در خصوص قطع برق ورزشگاه تختی آبادان که باعث شد حتی زمان استراحت بین دو نیمه را هم درون زمین پشت سر بگذارند، گفت: واقعا شرایط برگزاری مسابقه فراهم نبود. رختکن ها برق نداشتند، کولر نبود و گرمای آبادان اذیت می‌کرد. اصلا شرایط خوب نبود ولی چکار می‌توانستیم بکنیم؟ در عمل انجام شده قرار گرفتیم! فقط آبادان هم نیست. اکثر ورزشگاه‌های ما آمادگی ندارند.
وی در مورد اینکه لیگ امسال به دلیل آماده سازی ورزشگاه‌ها حدود یک ماه به تاخیر افتاد اما هنوز هم ورزشگاه‌ها آماده نیستند، اظهار داشت: انتقاد و صحبت ما که تاثیری ندارد و هیچ اتفاقی نمی‌افتد. حداقل شرایط حرفه‌ای هم در فوتبال ما وجود ندارد. به جز چند ورزشگاه، بقیه پتانسیل برگزاری لیگ را ندارند. از چمن گرفته تا رختکن، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و... شرایط خوب نیست.
هافبک پارس جنوبی در مورد مشکلات مالی که گریبانگر این تیم است، عنوان کرد: قرار شده حل شود و قول‌هایی در این مورد داده‌اند. ان‌شاالله این مشکلات زودتر حل شود تا بچه ها با روحیه بهتری بتوانند ادامه لیگ را پیش ببرند.
نوری در مورد دیدار هفته بیست و سوم مقابل استقلال، اظهار داشت بازی خلیی سختی داریم. استقلال تیم پرمهره‌ای است و نیمکت خوبی دارد اما حقمان هست که در این بازی امتیاز بگیریم. کارمان سخت است اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که در زمین خودمان بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 429777

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429777/نوری-ورزشگاه-ها-پتانسیل-برگزاری-لیگ-ندارند-استقلال-پرمهره-اما-دنبال-سه-امتیاز-هستیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com