کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس مطرح کرد:

سازمان‌های بین‌المللی ابزار استکبار برای سرکوب آزادی‌خواهان

12 تير 1399 ساعت 9:36

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به خوی استکباری و امکانات و زیرساخت‌هایی که دارند و با استفاده از سازمان‌های بین المللی که تحت تاثیر و نفوذ کامل آنها است سعی دارند تمام انسان‌های آزاد و آزادی خواه جهان را سرکوب کنند.


علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه خوی استکباری آمریکا اول و آخرش نیست و قدمتی به طول تاریخ آمریکا دارد، اظهار کرد: تمام حاکمان آمریکا حقوق شهروندی از نوع تفکر آمریکا را در دنیا به نمایش گذاشتند و هر جای دنیا صدای حق و حق طلبی، انسانیت و کرامت بلند شود آمریکا به عناوین مختلفی با سیاست‌های استکباری خود که تحت تاثیر صهیونیست قرار دارد همیشه سعی کردند که سرکوب کنند.
 
وی بیان کرد: با توجه به خوی استکباری و امکانات و زیرساخت‌هایی که دارند و با استفاده از سازمان‌های بین المللی که تحت تاثیر و نفوذ کامل آنها است سعی دارند تمام انسان‌های آزاد و آزادی خواه جهان را سرکوب کنند، این تفکر متاسفانه توسط آمریکا در تمام ادوار وجود داشته و دارد مخصوصا برعلیه جبهه مقاومت در خاورمیانه.
 
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت و به خصوص سردار سلیمانی‌ها در این منطقه بودند توانستند یک تفکری را با الهام گرفتن از فرهنگ ناب امام(ره) که در ابتدای انقلاب فرمودند که ما باید انقلاب خود را صادر کنیم و همان موقع یک عده می‌گفتند که انقلاب نفت است که بخواهیم صادر کنیم امروز فهمیدند که صادر کردن انقلاب در معنی به معنی جبهه مقاومت در منطقه توانست جایگاه خود را پیدا کند و نظم نوین جهانی به تعبیر آمریکا را به هم بزنند و حکومت جهانی از مدل مهدویت را در جهان توسط تفکر شیعیان و ایران اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه پیگیری کنند.
 
بابایی کارنامی تصریح کرد: آمریکا در معادلات سیاسی از این منظر قافیه را باخته و در چنین شرایطی یا با ابزارها و شمشیرهای خود به جنگ می‌آید که نتوانست کاری کند و یا با استفاده از استثمار و عوامل نفوذی وارد می‌شوند.
 
وی با تاکید بر اینکه امروز تبعیض نژادی که در آمریکا وجود دارد حتی شهروندان خود را تحمل نمی‌کنند و اگر اتفاقی بیفتد در کوچکترین زمان ممکن دست به کشتن افراد می‌زنند و حقوق شهروندی که تعریف می‌کنند از نوع مدل خودشان است، افزود: هیچ وقت هیچ انسان آزادی‌خواه جهان این را بر نمی‌تابد و قبول هم ندارد به همین دلیل نماد این جریان مقابله خواهی و مخالفت گری ایران اسلامی است.
 
بابایی گفت: به‌دلیل اینکه از نظر منطق در مقابل ایران هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند به وسیله سازمان‌های بین المللی که قواعد بازی در دست آنها است استفاده می‌کنند و به ظاهر با ایران با نگاه تحریم و استکباری کاری انجام می‌دهند اما در باطن این کار آنها ملت ایران و ملت‌های آزادی خواه جهان را یک دست می‌کنند و در یک مسیر و مدل قرار می‌دهند.
 
وی تاکید کرد: ما باید حواسمان جمع باشد، نخبگان، خواص، صاحبان عقل و خرد و اندیشه مدل ایران اسلامی، مدل جبهه مقاومت تفکر اسلامی شیعه کاملا باید حواسمان جمع باشد در این موقع و مواقع حساس تحت تاثیر خوی استکباری که صهیونیست‌ها طراحی می‌کنند قرار نگیرند.
 
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس درباره نقش مجلس در مقابله با توطئه‌های دشمنان، گفت: مجلس هم به محض اینکه متوجه شد اینها این کار را می‌کنند در قالب مصوبات قانونی، بیانیه‌ها، همراهی‌ها، نوع نگاه همدلی در داخل ساختار کشور و در ارتباطات اسلامی که می‌تواند مخصوصا از قدرت بین المجالس که نوع نگاهی که مجالس دنیا می‌توانند با ما همسو باشند ارتباط خوبی برقرار کنیم و دیپلماسی مردمی از جنس مجلس برای مقابله با این پدیده شوم و زشت در دنیا استفاده کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 429743

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429743/سازمان-های-بین-المللی-ابزار-استکبار-سرکوب-آزادی-خواهان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com