کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستور گانتس به ارتش رژیم صهیونیستی برای یافتن اجساد شهدای فلسطینی

8 تير 1399 ساعت 18:10

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم دستور داد اجساد شهدای فلسطینی مدفون در اراضی اشغالی را پیدا کنند تا از آن‌ها به عنوان ابزاری برای هرگونه سازش با حماس استفاده شود.



به گزارش بلاغ، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: بنی گانتس، وزیر جنگ اسرائیل اخیرا به ارتش دستور داده اجساد فلسطینی‌های عضو مقاومت را که طی عملیات علیه اسرائیلی‌ها کشته و در اسرائیل مدفون شده‌اند پیدا کنند.
آوریل ۲۰۱۷ روزنامه هاآرتص نوشت که رژیم صهیونیستی به فقدان اجساد شهدای فلسطینی که حملاتی را در داخل اسرائیل انجام دادند و در اراضی اشغالی دفن شده‌اند اما مکان دفنشان معلوم نیست اذعان کرد.
این روزنامه نوشت: از مجموع ۱۲۳ جسد که خانواده‌هایشان خواهان بازپس‌گیری‌شان شدند تنها دو جسد پیدا شد. تعدادی از شهدای فلسطینی از طریق شرکت‌های خصوصی دفن شده‌اند و اسناد مربوط به آن‌ها نیز امحا شده است.
ارتش رژیم صهیونیستی طی دوره‌ای که موشه یعالون وزیر جنگ بود عملیات جستجو را شروع کرده بود اما بعدا عملیات متوقف شد.
روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت که هدف از این اقدام استفاده از این اجساد به عنوان ابزاری در هرگونه سازش با جنبش حماس درباره تبادل اسرا است.
این روزنامه نوشت احتمالا هیچ گونه مذاکراتی بین حماس و اسرائیل درباره تبادل اسرا به دلیل اجرای طرح الحاق کرانه باختری انجام نخواهد شد.
 


کد مطلب: 429717

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429717/دستور-گانتس-ارتش-رژیم-صهیونیستی-یافتن-اجساد-شهدای-فلسطینی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com