کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

احزاب اصلاح‌طلب باید انتخاب کنند عضو کدام دو جبهه رسمی اصلاحات باشند

7 تير 1399 ساعت 11:55

سخنگوی حزب اسلامی کار با یادآوری اینکه وزارت کشور اعلام کرده که هر حزبی می تواند فقط در یک جبهه باشد و نمی‌تواند در دو جبهه حضور پیدا کند، گفت:در نهایت احزب اصلاح طلب باید تصمیم بگیرند که عضو کدام جبهه خواهند ماند.



به گزارش بلاغ، محمد نیشابوری در گفت‌وگو ، در ارتباط با نحوه ورود حزب اسلامی کار به انتخابات 1400 اظهار کرد: ‌همان‌طور که همه ارباب رسانه و احزاب می‌دانند حزب اسلامی کار از جمله احزاب شوررای هماهنگی جبهه اصلاحات است و ما برای وررد به هر انتخاباتی از سطح ریاست‌جمهوری، مجلس و خبرگان رهبری  و چه انتخابات‌های محلی مثل شوراها تلاش می‌کنیم تا با مجموعه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به یک وحدت رویه برسیم و کارهای انتخاباتی‌مان را هماهنگ شده انجام دهیم.
وی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و در بعضی از حوزه ها در انتخابات میان دوره ای 1400 با همین سیاست و مجموعه پیش می رویم؛ چراکه همیشه با وحدت رویه مشترک پیش رفته ایم.
این عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار تصریح کرد: ما خودمان را با مجموعه شورای هماهنگی، هماهنگ می‌کنیم و ایده ها و نظرات خود را به آنان‌ مطرح می‌کنیم و از نظرات‌مان دفاع می کنیم و در نهایت تصمیم جمعی اخذ شده  را اجرایی می‌کنیم.
وی سپس گفت: در خود حزب نیز بنا را بر این گذاشتیم تا در یک ماه آینده سیاست های انتخاباتی خود را ترسیم کنیم تا توسط شورای سیاسی به دبیر کل محترم اعلام شود و سپس به مجامع سیاسی ارائه دهیم. با توجه به شرایط، انتقادات و نظرات توده های مردم و مطالباتی که دارند و همچنین شرایط اقتصادی باید تصمیم نهایی را اخذ کنیم.
نیشابوری یادآور شد: دو جبهه در مجموعه اصلاح طلبان ثبت شده است یکی شورای عالی سیاستگزای اصلاح‌طلبان و یکی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات.  هر دوی این جبهه‌ها ثبت رسمی شدند و رسمیت دارند. جدیدا شنیده‌ایم وزارت کشور اعلام کرده که هر حزبی می تواند در یک جبهه باشند و نمی توانند در دو جبهه حضور پیدا کنند .
وی ادامه داد: در نهایت احزب اصلاح طلب باید تصمیم بگیرند که عضو کدام جبهه خواهند ماند. ما عضو شورای هماهنگی بوده و خواهیم بود. البته برخی دوستان اصلاح طلب طی چند ماه گذشته گفته‌اند که شورایعالی عملا متوقف شده و ادامه کار نخواهد داد اما هنوز مصوبه نشده است.
 


کد مطلب: 429521

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429521/احزاب-اصلاح-طلب-باید-انتخاب-کنند-عضو-کدام-دو-جبهه-رسمی-اصلاحات-باشند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com