امام جمعه میاندورود عنوان کرد

تلاش جهادی دستگاه قضا برای فروپاشی «بت فساد»

تاریخ انتشارجمعه ۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۴۲۹۳۸۷
امام جمعه میاندورود به برخورد با فساد در قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: گاهی شفافیت هزینه هم دارد وقتی بت فساد در حال شکستن است باندهای فساد ساکت نمی‌نشینند.
۰
plusresetminus
تلاش جهادی دستگاه قضا برای فروپاشی «بت فساد»
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندورود با اشاره به ششم تیرماه روز جهانی مبارزه با موادمخدر، اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه همگانی است و نباید فقط از مسئولین انتظار این کار را داشته باشیم.

وی بیان کرد: برای حل معضل مواد مخدر باید ریشه‌ای فکر و حل کنیم و ریشه مواد مخدر در دخانیات است و نباید از آن غافل شد.

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه باید کنترل بیشتری روی مرزهای زمینی و دریایی شود تا از ورود مواد مخدر جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: امروز مواد مخدر کانون خانواده را تهدید می‌کند و بیشتر طلاق‌ها ریشه در آن دارد.

محمدنسب با اشاره به سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری، تصریح کرد: منافقین برنامه داشتند که نخبگان کشور را از بین ببرند و با این کار فکر می‌کردند انقلاب از بین می‌رود اما هر بار در مقابل مردم شکست خوردند.

وی به برخورد با فساد در قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: گاهی شفافیت هزینه هم دارد وقتی بت فساد در حال شکستن است باندهای فساد ساکت نمی‌نشینند و مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود نمونه آنها است اما در قوه قضاییه نیروهای خوبی زیادی داریم و بسیار خوشحالیم که آیت الله رئیسی مبارزه با فساد را از درون قوه شروع کردند.

خطیب جمعه میاندورود نبود قانون و تعارض قوانین را دو عامل مهم ایجاد فساد دانست و افزود: کارشناسان و نخبگان بنشینند و این قوانین را اصلاح کنند.

محمدنسب با بیان اینکه آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است اما دیگران را متهم به چنین کاری می‌کند، تاکید کرد: امروز آنها دایه‌دار حقوق بشر هستند اما عدالت و حقوق بشر در این کشور رعایت نمی‌شود، سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوهای آمریکایی نمونه کوچکی از نقض حقوق بشر توسط آمریکا است.

وی بیان کرد: امروز که مبارزه با فساد شدت گرفته است شاهد افزایش نرخ ارز هستیم و باید بررسی شود که چرا اینگونه ارز گران می‌شود.

امام جمعه میاندورود با اشاره به افزایش تحریم‌ها از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا، خاطرنشان کرد: ما همیشه اهل مذاکره بودیم و هستیم اما مذاکره با کسی که پای بند به تعهدات خود نیست عقلانی نیست و برجام عبرتی برای آیندگان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰