تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
کد مطلب : ۴۲۹۱۹۵
سرمربی منچسترسیتی قول داد در بازی با چلسی از تیم دوم خود استفاده کند تا بازیکنانش را برای بازی با نیوکاسل در جام حذفی شاداب‌تر در اختیار داشته باشد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی در یکی از حساس ترین دیدارهای لیگ برتر انگلیس در حالی فردا شب به دیدار چلسی می رود که در صورتی که برنده از زمین خارج نشود، لیورپول می‌تواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. البته سیتی در جام حذفی نیز بازی دارد و باید به دیدار نیوکاسل برود.
پپ گواردیولا پیش از بازی با منچسترسیتی گفت:‌ ما نمی‌توانیم انکار کنیم که یک دیدار سخت با نیوکاسل داریم. چلسی بازی لیگ است اما نیوکاسل جام حذفی. ما به فینال چشم داریم و می‌خواهیم به فینال جام حذفی برسیم. من می خواهم به ستارگانم برای بازی با چلسی استراحت دهم تا در جام حذفی آن‌ها را آماده در اختیار داشته باشم.
گواردیولا قطعاً سرخیو آگوئرو را در این دیدار در اختیار نخواهد داشت. این بازیکن پس از اینکه با مصدومیت زانو در مقابل برنلی روبرو شد به جراحی نیاز دارد.
مهاجم آرژانتینی در حال حاضر در بارسلونا آماده جراحی  منیسک در زانوی چپ خود است و تا هفت هفته غایب خواهد بود. 
او در ادامه گفت: گابریل عیسی به احتمال زیاد فعلاً جایگزین آگوئرو خواهد شد ، درباره گوندوگان نیز نظری ندارم و نمی‌دانم بازی خواهد کرد یا خیر. ما هیچ شک و شبهه‌ای در مورد گابریل نداریم. تنها شکی که داریم این است که هیچ یک بازیکنان نمی‌توانند هر سه روز یکبار بازی کنند.
 لیورپول باید امشب در لیگ برتر به دیدار کریستال پالاس برود که این دیدار در ورزشگاه خالی از تماشاگر آنفیلد برگزار می‌شود. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما