کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در دیداری دوستانه؛

برد رایکا برابر شهدای بابلسر در دیداری دوستانه / رایکا بابل ۴ شهدا بابلسر صفر

4 تير 1399 ساعت 15:07

تیم فوتبال رایکا بابل در دیداری دوستانه موفق شد حریف خودش تیم فوتبال شهدای بابلسر را شکست دهد.


به گزارش بلاغ؛ در حالی که رقابت‌های فوتبالی بزودی بعد از گذشت چندین هفته، از سر گرفته خواهد شد، تیم‌های مازندرانی با برگزاری دیدارهای دوستانه خودشان را برای شروع رقابت‌ها آماده می‌کنند.


رایکای بابل تنها نماینده مازندران در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور که با هدایت رحمان رضایی تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتند در دیداری دوستانه برابر شهدای بابلسر تنها نماینده مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفت که صابر میرقربانی هدایت تیمش را بر عهده دارد.

دو تیم رایکا بابل و شهدا بابلسر از روز گذشته در ورزشگاه هفتم تیر بابل به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، رایکای بابل موفق شد بانتیجه ۴ بر صفر از سد حریفش بابلسری اش بگذرد.
در نیمه اول این دیدار؛ بر روی پاس محمدجواد محمدی، مهرداد حیدری با گلر حریف تک به تک شد و با ضربه‌ای دقیق، گل اول بازی را به ثمر رساند. پس از گل اول، رایکا بازهم حمله کرد تا اینکه سعید حیدری بر روی شوتی زیبا و دقیق، توپ را به کنج دروازه حریف چسباند تا نیمه اول بازی با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برسد.

همانند نیمه اول؛ رایکا در نیمه دوم نیز ۲ گل به ثمر رساند. ابتدا مهرداد حیدری با فرصت طلبی خود و از اشتباه حریف استفاده کرد و گل سوم رایکا را به ثمر رساند. پس از چند دقیقه، عرفان رشیدی با شوتی دقیق و سرکش گل چهارم بابلی‌ها را به ثمر رساند تا رایکا از این بازی سخت و پربرخورد، با دست پر خارج شود.
رقابت‌های لیگ دسته اول و دوم فوتبال کشور هم به مانند رقابت‌های لیگ برتر بزودی در هفته‌های آینده برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 429159

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429159/برد-رایکا-برابر-شهدای-بابلسر-دیداری-دوستانه-بابل-۴-شهدا-صفر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com