تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۲۹۱۵۵
دادستان نظامی مازندران گفت: تحقیقات مقدماتی حادثه تیراندازی مردادماه سال گذشته در محمودآباد تمام شد و به زودی جلب دادرسی و کیفرخواست پرونده صادر می‌شود.
۰
plusresetminus
کیفرخواست پرونده حادثه تیراندازی محمودآباد به‌زودی صادر می‌شود/رسیدگی به پرونده با قاطعیت و دقت کامل
رحیم رحیمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ درباره سرنوشت پرونده درگیری نیروهای نیروی هوایی و چند تن از مردم در محمودآباد، اظهار کرد: این حادثه مربوط به اختلاف ملکی بین تعدادی از زمین‌داران حاشیه شهرک نیروی هوایی محمودآباد با نیروی هوایی می‌شد.
 
وی بیان کرد: با توجه به اینکه نیروهای مسلح در یک زمان کوتاه باید بتواند تصمیم بگیرد و در همانجا اقدام کند که باعث شد این اتفاق بیفتد و دو نفر از حاضرین در محل فوت و چهار نفر مجروح شوند.
 
دادستان نظامی مازندران، گفت: تحقیقات مقدماتی این پرونده تمام شد و به همین زودی جلب دادرسی و کیفرخواست صادر می‌شود و به دادگاه می‌رود.
 
رحیمی با بیان اینکه تصمیم‌گیری درباره اموال و املاک نیروهای مسلح شود باید در ستاد کل نیروهای مسلح انجام شود نه اینکه ما بیاییم در هر شهرستانی تصمیم گیری کنیم، خاطرنشان کرد: آنها هم امانتدار نیروهای مسلح هستند و باید به تهران گزارش می‌دادند و اموال خودشان را حفظ می‌کردند تا رفع اختلاف از طریق مراجع قضایی و سلسله مراتب فرماندهی‌شان انجام شود.
 
وی افزود: در این ماجرا سهل انگاری‌هایی هم انجام شد و اتفاقاتی که نباید بیفتد افتاد اما رسیدگی سازمان قضایی نیروهای مسلح به‌موقع، قاطع و با دقت خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰