تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳
کد مطلب : ۴۲۹۰۸۸
تنها 15 درصد از فاضلاب شهری استان تصفیه می‌شود، در حالی که میانگین کشوری بیش از 50 درصد است.
۰
plusresetminus
مدیرکل محیط زیست مازندران: میانگین تصفیه شهری کشور 50درصد و در مازندران 15درصد است

به گزارش بلاغ، حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیر کل محیط زیست مازندران با بیان اینکه رامسر خاستگاه کنوانسیون بین‌المللی تالاب‌ها است و نخستین مجمع بین‌المللی حفاظت از محیط زیست دنیا در این شهر برگزار شده است با بیان اینکه رامسر زخم خورده کوه خواری و دریاخواری است گفت: این زخم‌ها نشان از بی‌منطقی در گذشته بوده است.

ابراهیمی با انتقاد جدی از تصمیمات غلط گذشته و نبود اراده در مدیریت شهری خاطرنشان کرد: چرا نباید کسانی که در گذشته تصمیمات غلطی گرفته‌اند و باعث مشکلات فعلی شده‌اند پاسخگو باشند؟.

وی با اشاره به اینکه در نقاط مختلف استان مازندران فاضلاب بدون تصفیه به دریا می‌رود که بخش اعظم آن دولتی و برای نهادهای مختلف است افزود: با جدیت به حوزه فاضلاب ورود کردیم و در این بین از تهران و جاهای دیگر تماس می‌گیرند که شکایت‌ها را پس بگیریم، اما ما مدافع مردمیم و پا پس نمی‌کشیم.

مدیر کل محیط زیست مازندران گفت: برج‌ها و ساختمان‌های نامتعارف در سطح استان بخصوص سواحل و جنگل ساخته شده و در طراحی شهری نیز به موضوع اقلیم توجه نشده است.

ابراهیمی کارنامی با بیان اینکه مردم بومی ما دیگر در خانه‌هایشان نیز آرامش ندارند افزود: ما نمی‌گوییم کسی ساختمان نسازد، اما انتظار ما تبعیت از الگوی بومی منطقه است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷