دبیر شبکه جوانان رضوی سوادکوه خبر داد

میزبانی سوادکوه از کاروان زیرسایه خورشید

تاریخ انتشاردوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷
کد مطلب : ۴۲۸۷۸۶
دبیر شبکه جوانان رضوی شهرستان سوادکوه گفت: 6 تیر ماه شهرستان سوادکوه میزبان کاروان زیرسایه خورشید، خادمان و پرچم متبرک حرم رضوی است.
۰
plusresetminus
میزبانی سوادکوه از کاروان زیرسایه خورشید
به گزارش بلاغ، مهدی رضایی در جلسه ستاد هماهنگی مراسم استقبال از کاروان زیر سایه خورشید، خادمان حرم امام رضا(ع) و پرچم متبرک رضوی به ششمین سال میزبانی شهرستان سوادکوه اشاره و اظهار کرد: به دلیل وجود ویروس کرونا مراسمات امسال یا رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه 6 تیر ماه شهرستان سوادکوه میزبان خادمان  و پرچم متبرک حرم رضوی است، افزود:طبق سنوات گذشته عیادت از بیماران بیمارستان شهدای زیراب در دستور کار قرار دارد، تجلیل از کادر بزشکی و پرسنل بهداشت و درمان که در ایام کرونا فعالیت داشتند از برنامه‌های تعریف شده برای زمان  حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان است.
 
دبیر شبکه جوانان رضوی شهرستان سوادکوه روستاهای سی‌پی و پیرنعیم از بخش زیراب و  وسیه‌سر از بخش مرکزی را به عنوان میزبانان امسال نام برد و تاکید کرد:به دلیل شیوع بیماری کرونا هیچ فراخوان عمومی نخواهیم داشت و پذیرایی هم ممنوع است، فقط اهالی که در آن روز در روستا حضور دارند می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و دستکش در مراسم استقبال خادمین شرکت کنند و از مراسم معنوی  مداحی و سخنرانی در فرصت محدود و کوتاه استفاده کنند.
 
این مسئول حضور در منازل افراد خیر و جهادگران عرصه کرونا را که اجاره بها مستاجرین را بخشیدند و یا  در طرح‌های پشتیبانی از مدافعان سلامت مشارکت داشتند از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید ذکر و تصریح کرد: خادمان حرم رضوی دیداری با خانواده‌های داغداری که عزیزان خود را در اثر بیماری کرونا از دست دادند نیز خواهند داشت.
 
رضایی با اشاره به دهه کرامت، روز دختر و ولادت امام رضا علیه‌السلام افزود: مراسمی در شب ششم تیر ماه با حضور خدام در فضای باز خیابان ساحلی پل‌سفید با رعایت کامل نکات بهداشتی اجرا می‌شود.
 
وی در پایان با بیان اینکه به علت شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیاری از برنامه‌های اجتماعی حذف شد، افزود: هیچ ایستگاه صلواتی برپا نمی‌شود، تجهیزات، لوازم و اقلام بهداشتی مورد نیاز کاروان زیر سایه خورشید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و به مقدار کافی تهیه شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴