رئيس سازمان ورزش بسيج تاکید کرد

لزوم تقویت و توسعه ورزش در پایگاه مساجد و محلات

تاریخ انتشارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
کد مطلب : ۴۲۸۶۵۲
رييس سازمان ورزش بسيج در بابلسر بر تقویت و توسعه ورزش در پایگاه مساجد و محلات تاکید کرد.
۰
plusresetminus
لزوم تقویت و توسعه ورزش در پایگاه مساجد و محلات
به گزارش بلاغ، نشست صمیمی ممسئولین نواحي و هیئت های ورزشی بسیج استان مازندران با رئیس سازمان ورزش بسیج کشور  در سپاه بابلسر برگزار شد.

مهدي ميرجليلي رييس سازمان ورزش بسيج درابتداي اين نشست با قدردانی از مسئول تربيت بدني و ورزش بسيج مازندران به خاطر کسب رتبه برتر در جشنواره مالک اشتر گفت: از فرصتي که دراختيار ما قرار دادند تا بتوانم در عرصه ورزش به جامعه خدمت کنيم بايد قدردان باشيم و اميدوارم با برنامه‌ريزي مدون و خوب در جهت تحقق منويات مقام معظم رهبري در راستاي توسعه ورزش همگاني، ايجاد شور و نشاط در جامعه و ارتقاي سطح سلامت جامعه و بالا بردن سطح آمادگي جسماني و ارتقای رزم بسيجيان گام‌هاي مؤثري برداريم.

ميرجليلي با اشاره به  تمرکز ويژه روي ورزش محلات و مساجد براي بهره‌مند شدن آحاد مردم از امکانات ورزشي  تاکید کرد: در راستاي توسعه ورزش همگاني و ورزش قهرماني براي حضور مؤثر و نقش‌آفريني در ميادين ورزشي بين‌المللي بايد محور برنامه‌هاي ورزشي را در محلات و مساجد متمرکز کنيم تا آحاد مردم بتوانند با کمترين هزينه و آرامش ‌خاطر در برنامه‌هاي ورزشي شرکت کنند.

 رييس سازمان ورزش بسيج  با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه  بايد روح ورزشکاري و ورزش‌خواهي را در مردم زنده نگه داشت، ابراز امیدواری کرد:‌بتوانيم شور و نشاط و هيجان را با ورزش در جامعه ايجاد کنيم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰