تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۲۷۲۷۹
مدیر کمیته امداد نکا از توزیع 1000 سبد کالا در رزمایش همدلی کمیته امداد در مناطق محروم و خانواده‌های که سبد کالا نگرفتند یا کمتر گرفته‌اند، خبر داد.
۰
plusresetminus
توزیع 1000 سبد کالا در رزمایش همدلی کمیته امداد
به گزارش بلاغ، رزمایش بزرگ مواسات و همدلی کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا با تهیه و توزیع یک هزار سبد کالا میان خانواده‌های نیازمند در پوشش این نهاد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهرستان با حضور مسئولان و خیران برگزار شد.

در این مراسم حسین بریمانی مدیر کمیته امداد نکا با اشاره به اجرای طرح اطعام مهدوی از سوی این نهاد در ماه مبارک رمضان در این شهرستان، اظهار کرد: کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اقدام به پخت غذای گرم اطعام مهدوی و توزیع میان نیازمندان شهرستان به میزان 16 هزار و 400 پرس غذای گرم از محل کمک‌ها و و جوهات نقدی و غیر نقدی کرده است.

وی افزود: اما درکنار پخت غذای گرم باتوجه به درخواست خیران برای تهیه جیره خشک در کنار سایر نهادهای حمایتی بخصوص سپاه یک هزتر سبد کالا هریک به ارزش 120 هزار تومان که در بازار براورد 190 هزار تومانی نیز برای آن گفته شده است، علاوه بر پخت غذای گرم این بار برای بعد از ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

مدیر کمیته امداد نکا با بیان اولویت توزیع برای کسانی که کمترین دریافت کمک را در ایام کرونا، داشته‌اند، خاطرنشان کرد: لیست‌های مختلفی را تهیه کردیم که اگر مددجویان کمیته امداد کمک نگرفتند یا کمتر کمک گرفتند به خصوص در دور دست بیشتر به آنها کمک شود.

این مسئول اضافه کرد: این یک هزار سبد کالا در مناطق محروم هزارجریب، دشت و خانواده‌های شهر که سبد کالا نگرفتند یا کمتر گرفته‌اند توزیع خواهد شد البته تاکنون 278 میلیون تومان از کمک‌های بنیاد جانبازان بین آسیب دیدگان کرونا ازجمله بازاریان و کسبه و خانواده های آسیب دیده که ارتباطی با کمیته امداد نداشتند که شامل از 300 تا 400 هزار تومان به حسابشان بصورت نقدی واریز کردیم.
 
* لزوم اطلاع از حال یکدیگر
همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی امام جمعه نکا با اشاره به شایستگی بالای ملت ایران، تصریح کرد: دینی عالی، رهبری فاضل و مدبر و مردم بسیار خوبی داریم که اهل خیر و خیّر بوده و تابع فرمان امام و رهبر خود هستند.

وی افزود: برخی می‌گویند نباید کاری به زندگی دیگران داشته باشیم درحالیکه اسلام می‌گوید در زندگی دیگران ورود نکنید اما با ارتباط و صله‌رحم از زندگی دیگران اطلاع داشته باشیم.

امام جمعه نکا گفت: مردم همه باید همدیگر را حفظ کنند تا عیب هم را برطرف و بدون دخالت در زندگی یکدیگر ترمیم و اصلاح کنیم باید در غم و شادی دیگران شریک باشیم و این دستور دین ما است که دین بسیار خوب و مردم بسیار خوبی داریم و چند ماه است دارند این هدایا را می‌دهند به خصوص ارگان‌هایی مانند سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، اوقاف و خیران وگروه‌های مختلف مردم دارند زحمت می‌کشند اجرش را از خدا می‌گیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴