کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قاسمی مدیر آکادمی اسکیت مازندران شد

18 خرداد 1399 ساعت 16:12

روح الله قاسمی رئیس هیات اسکیت آمل بسمت مدیر آکادمی اسکیت مازندران منصوب و معارفه شد.


به گزارش بلاغ؛ صبح امروز با حضور مسئولین هیات اسکیت مازندران، روح الله قاسمی رئیس هیات اسکیت شهرستان آمل با حفظ سمت بعنوان مدیر آکادمی اسکیت مازندران منصوب و معارفه شد .

 حسین خیری نیا فیروزجاه در این مراسم گفت: نظر به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند و سوابق روح الله قاسمی در حوزه ورزش به موجب این ابلاغ به سمت مدیر آکادمی اسکیت مازندران منصوب می شود.
وی ادامه داد: با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در تکمیل و راه اندازی کامل آکادمی اسکیت سرخرود موفق و موید باشید.

قاسمی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: با وجود اینکه اسکیت ورزش نوپایی در مازندران است، استعدادهایی زیادی در استان وجود دارد و استقبال خوبی در قشر جوانان و نونهال داشتیم.
وی اولویت کار خود را بهره برداری اسکیت سرخرود خواند و خاطرنشان کرد: تمام تلاش مان را می کنیم که اسکیت سرخرود کاربری آن در سطح بین المللی است، به زودی راه اندازی و مورد بهره بری قرار بگیرد تا هم استانی ها بتوانند از آن استفاده کنند.
قاسمی به هیجان انگیز بودن این رشته اشاره کرد و گفت: بسیاری از جوانان و نوجوانان بخاطر هیجان داشتن این رشته را دوست دارند و می تواند تاثیر زیادی برای جذب جوانان به ورزش داشته باشد.

رئیس اسکیت مازندران تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم از ظرفیت ها و پتانسیل های این استان استفاده کنیم و تحول خوبی رقم بخورد.

گفتنی است روح الله قاسمی دارای مدرک کارشناس ارشد مدیریت ورزش و مدیر مجموعه ورزشی دانشگاه شمال آمل می باشد.


کد مطلب: 426753

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/426753/قاسمی-مدیر-آکادمی-اسکیت-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com